Skip to content

Σου παρουσιάζουμε το ελληνικό Parakeet Rail, το πρώτο ειλικρινές street wear brand!

DATE

SHARE THIS ARTICLE

Αστική ραστώνη. Μια ανάπαυλα από τους γρήγορους ρυθμούς στο κέντρο της Αθήνας. «Μια ανηφόρα είναι και φτάσαμε. Η θέα αποζημιώνει.» Και ήταν αλήθεια. Φτάνοντας στο λόφο του Στρέφη έχεις όλη την πόλη στα πόδια σου. Πολυκατοικίες και κεραίες τηλεόρασης μέχρι εκεί που τελειώνει το βλέμμα σου. Μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι, κίνηση και πεζοί που βιάζονται κάπου να πάνε. Από κάπου ακούγεται δυνατά μουσική. «Τώρα θα κάνουν διάλειμμα για τσιγάρο.» Η φωτογράφιση σταματά. T-shirts, tote τσάντες και bucket hats παντού. «Ταγκαρισμένα» όλα με ένα αθηνέζικο παπαγαλάκι. Η μόδα είναι τέχνη, η τέχνη που μέσα της ζεις την κάθε σου στιγμή. Σε εκφράζει και την εκφράζεις. Urban αισθητική, πρωτότυπα σχέδια, απίστευτη ποιότητα. Έτσι μου συστήσαν ο Χρήστος και ο Πάρης το πάθος τους, το Parakeet Rail.

Η Ιδέα.

Η έµπνευση µας προέρχεται από τις κοινές παραστάσεις ζωής που έχουµε και από την urban κουλτούρα. Η κεντρική ιδέα πίσω από το Parakeet Rail είναι ένα κλασικό και ποιοτικό street wear brand για καθηµερινούς ανθρώπους. Ένα brand που δε βάζει ταµπέλες, δε κάνει target συγκεκριµένο κοινό, κόντρα στις επιταγές του σύγχρονου marketing.

Το Brand.

Το Parakeet Rail είναι η σύνθεση από δύο έννοιες αντίθετες, αυτή της απόλυτης ελευθερίας και αυτή του εγκλωβισµού. Από τη µία, το Parakeet αποτελεί ένα είδος παπαγάλου που ζει στη Νότιο Αµερική. Από την άλλη, το Rail έχει περισσότερο µία αλληγορική έννοια – και όχι τη στενή έννοια του όρου «ράγα» – ώστε να δείξει τη «φυλακή», τα «δεσµά» που πρέπει να σπάσει το Parakeet ώστε να πετάξει ελεύθερο σε µία µητρόπολη όπως η Αθήνα.

Το Κίνητρο.

Η ιδέα υπήρχε για χρόνια στο µυαλό µας. Η φλόγα να κάνουµε κάτι δικό µας έκαιγε για αρκετό καιρό µέσα µας, έως ότου άναψε η σπίθα για τη κινητοποίηση που απαιτεί ένα τέτοιο εγχείρηµα. Καθοριστικό ρόλο έπαιξε η χρονική συγκυρία, καθότι τη δεδοµένη στιγµή βρισκόµασταν και οι δύο σε παραγωγική ηλικία. Η κινητοποίηση να συνεχίσουµε το εγχείρηµα απορρέει από αντιµετώπιση που έχουµε για το brand ως ένα «δηµιούργηµα» που θέλουµε να το δούµε να γιγαντώνεται µε το καιρό.

Η Ταύτιση.

Ένα ρούχο µας µπορεί να φορεθεί από τον καθένα που ζει µία καθηµερινότητα στην πόλη, σε όλες τις εκφάνσεις της. Είναι ρούχα που έχουν σχεδιαστεί µε τέτοιο τρόπο ώστε να µπορούν να φορεθούν µέρα και νύχτα, από “underground” µέχρι “mainstream” στέκια και από απλούς καθηµερινούς ανθρώπους που αγαπάνε το street wear. Δε θέλουµε σε καµία περίπτωση να βάλουµε ταµπέλα και προδιαγραφές σε ανθρώπους.

Η Ανταπόκριση.

Το κοινό µέχρι στιγµής µας κρατάει ζεστούς και µας δίνει την απαραίτητη ώθηση ώστε να πειραµατιστούµε και να προσαρµοστούµε κατάλληλα για κάθε release που κάνουµε. Ο πυρήνας µας έως τώρα είναι ο φιλικός µας κύκλος που εκθέτει αυτό που κάνουµε προς ένα ευρύτερο κοινό. Έτσι, έχουµε καταφέρει να κυκλοφορήσει το Parakeet από την Αθήνα έως τον Έβρο, και από την Ελλάδα έως τη Νυρεµβέργη της Γερµανίας και το Κάρντιφ της Ουαλίας.

Ο Ανταγωνισμός.

Το Parakeet Rail προσφέρει στην αγορά του street wear κάτι κλασσικό και ποιοτικό, αφιερώνοντας πολύ χρόνο και αγάπη σε αυτό που κάνουµε ώστε να δώσουµε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσµα. Όσον αφορά την ποιότητα, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για street wear brand, δίνουµε µεγάλη βαρύτητα στη πρώτη ύλη, τα υφάσµατα, τις ραφές και τα τυπώµατα, χωρίς αυτό να το περνάµε και στην τιµή.

Οι Προκλήσεις.

Καλώς ή κακώς, τα social media είναι το βασικό κανάλι πωλήσεων στις µέρες µας και δε µπορούµε να κλείσουµε τα µάτια στην αλήθεια. Σίγουρα, ένα µικρό brand, ή καλύτερα ένα brand που κάνει τα πρώτα του βήµατα είναι δύσκολο να πατήσει στα πόδια του χωρίς να έχει κάποιο «σπρώξιµο» από άτοµα µε influence στο χώρο των social media. Στη περίπτωση του Parakeet, θεωρήσαµε ότι δε µας ταιριάζει στη φιλοσοφία που έχουµε ως άνθρωποι αλλά και στο όραµα που έχουµε ως brand. Στοχεύουµε σε ανθρώπους που θα δουν κάποιο µας προϊόν και θέλουν να το αγοράσουν επειδή πραγµατικά τους αρέσει και όχι επειδή κάποιος τρίτος τους ωθεί και τους σπρώχνει προς αυτή την αγορά. Ωστόσο, κατά καιρούς έχουµε δώσει κάποια από τα ρούχα µας σε ανθρώπους των social media επειδή µας εκφράζει η αισθητική τους, χωρίς αυτό απαραίτητα να έχει οδηγήσει και σε κάποια συνεργασία.

Το Επόμενο Βήμα.

Συνήθως οργανώνουµε τις κινήσεις µας βραχυπρόθεσµα, µε µικρά, αργά και σταθερά βήµατα. Φυσικά, έχουµε ένα όραµα και µακροπρόθεσµους στόχους σε αυτό που κάνουµε, ονειρευόµαστε να µεγαλώσουµε το brand στη συνείδηση του κόσµου. Αυτές τις µέρες, πρόκειται να κυκλοφορήσει η πρώτη µας χειµερινή σειρά µε ρούχα, όπου, µεταξύ άλλων, θα περιλαµβάνει φούτερ, ζακέτες και σκουφιά αλλά και διάφορα αξεσουάρ, όπως shopping bags και lanyards.

Η Συνεργασία.

Η συνεργασία µεταξύ φίλων δοκιµάζει και την σχέση σε ανθρώπινο επίπεδο από τη στιγµή που µπαίνουν τα λεφτά στη µέση. Αυτό ίσως είναι και το βασικό µειονέκτηµα σε γενικές γραµµές. Ευτυχώς, στη περίπτωση του Parakeet, κάτι τέτοιο δεν έχει –ούτε κατά διάνοια– περάσει ως σκέψη µεταξύ µας. Από την άλλη, τα πλεονεκτήµατα είναι πολλά και έχουν να κάνουν µε τη χηµεία µεταξύ δύο ανθρώπων στο δηµιουργικό κοµµάτι, καθότι έχουµε σχεδόν κοινές παραστάσεις ζωής αλλά και τη συµπληρωµατική σχέση στις ανάγκες που έχει καθηµερινά ένα brand, από τις επαφές µε προµηθευτές µέχρι τις αποστολές παραγγελιών.

Fun fact!

Οι ανέκδοτες και ευτράπελες ιστορίες που µπορούµε να αναφέρουµε είναι αρκετές, ειδικά όσο πάµε προς τα πίσω, στις πρώτες µέρες του Parakeet, τις µέρες που βρισκόµασταν σε µία διαρκή αναζήτηση ανθρώπων που θα µας βοηθούσαν στην εκκίνηση του εγχειρήµατός µας. Αν πρέπει να ξεχωρίσουµε µία ιστορία όµως, αυτή τοποθετείται χρονικά στη περίοδο αναζήτησης υφασµάτων για τα πρώτα µας T-shirt. Η αναζήτηση µας φέρνει σε µία βίλα στα Δυτικά Προάστια για να δούµε τα υφάσµατα και να κλείσουµε τη συµφωνία. Αρχικά, απορήσαµε µε το σκηνικό, καθότι παρέπεµπε σε άλλου είδους συµφωνίες . Εν συνεχεία, κατά τη διάρκεια των συζητήσεων, ο ιδιοκτήτης είχε κάνει -κατά πάσα πιθανότητα- κάποια συνεννόηση µε έναν βοηθό που είχε εντός της βίλας, ώστε να εισέρχεται στο δωµάτιο που µιλούσαµε σε ανύποπτο χρόνο µε το τηλέφωνο στο χέρι και να αναφέρει πόσα και συµφωνίες που έτρεχαν, θέλοντας µάλλον να δείξει τη δύναµη που είχε στην αγορά. Φυσικά, αποδείχθηκαν όλα αυτά πως δεν είχαν κάποια ρεαλιστική βάση και η συµφωνία δεν έκλεισε ποτέ.

______________________

Parakeet Rail

Facebook: @parakeetrail
Instagram: @parakeet_rail

AUTHOR

Ελίνα-Σοφία Χασίδου

Ανήκει στη γενιά, που γεννήθηκε σε λάθος εποχή. Ιδανικά ήθελε, όταν μεγαλώσει, να γίνει πρέσβυρα και να ταξιδέψει, μέσω της διπλωματικής οδού, σε όλον τον κόσμο.

Loading...
Ένα νέο video clip για το χαμένο “Regimental Sgt. Zippo” του Elton John!
Η σκηνή του Principal Club Theater ανοίγει για τους Nightstalker!