Skip to content

Όταν η Nike συνάντησε κλασικά έργα τέχνης!

DATE

SHARE THIS ARTICLE

Όλοι ξέρουμε το Swoosh, το λογότυπο της Nike, μια από τις πιο γνωστές εταιρείες αθλητικών ειδών. Αν δεν είναι αυτονόητο, η λέξη Nike προέρχεται από την ελληνική λέξη Νίκη. Το λογότυπό της σχεδιάστηκε από φοιτήτρια βιομηχανικού σχεδιασμού, 45 χρόνια πριν, για μόλις 35 δολάρια! Κι όμως, είναι από τα πιο αναγνωρίσημα παγκοσμίως. Αυτό και το slogan της, Just Do It, εφεύρεση μεγάλης διαφημιστικής εταιρείας, που με την πρώτη του εμφάνιση, πριν 28 χρόνια, έγινε κινητήρια δύναμη ενθάρυνσης για όλο τον πλανήτη. Φανταστείτε, λοιπόν, τι μπορεί να γίνει αν αυτά τα δύο, το δυναμικό “Νι” και η επιβλητική προστακτική του συνθήματος, συνδυαστούν με κλασικά έργα τέχνης. Ο Ιταλός Davide Bedoni, με μπόλικο χιούμορ, έκανε πράξη το συνδυασμό αυτό, δημιουργώντας μια τέχνη δεύτερης γενιάς. Το έργο του, που όπως δηλώνει ο ίδιος είναι αποτέλεσμα πλήξης, έχει και όνομα, Swooshart!

Δείτε παρακάτω τα “αγόρια” του Caravaggio να κρατούν το “Νι”, ενώ τα “κορίτσια” Fantin-Latour να ποζάρουν παρέα μ’αυτά. 

Δείτε περισσότερα στο swooshart.tumblr.com!

Loading...
Substance & Perfections: Η έκθεση για τη διαφορετικότητα και τη μοναδικότητα του ατόμου.
Η dot2dot σας πάει βραδινό περίπατο | Κερδίστε Προσκλήσεις