Skip to content

Η Κορνηλία Προκοπίου μας μιλάει για την σύγχρονη Τίνκερμπελ!

AUTHOR

DATE

SHARE THIS ARTICLE

Η Κορνηλία Προκοπίου συμμετέχει στην παιδική παράσταση «Πήτερ Παν» με τον ρόλο της Τίνκερμπελ. Μια αρκετά επιτυχημένη παράσταση, που συνεχίζει τη θεατρική της πορεία στο θέατρο Αυλαία, οπότε αποφασίσαμε να ακούσουμε την εκδοχή της Κορνηλίας, μιας σύγχρονης νεράιδας!

 

Στην παράσταση Πήτερ Παν στο θέατρο Αυλαία ερμηνεύεις την Τίνκερμπελ με μεγάλη επιτυχία. Παρατηρήσαμε πως τα παιδιά φεύγοντας από το θέατρο μιμούνται το τρόπο ομιλίας σου, πως σου φαίνεται αυτό;

Φέτος κλήθηκα να φτιάξω μια δική μου καινούρια γλώσσα υπό τις οδηγίες του Δημήτρη Αδάμη, και φυσικά κάτι τέτοιο παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον για έναν ηθοποιό, το θέμα όμως είναι να «μιλάει» στα παιδιά. Παίρνω λοιπόν πολύ μεγάλη χαρά που τα παιδιά μιλούν τη γλώσσα των νεραϊδών μετά τέλος της παράστασης και πολλές φορές μάλιστα κάνουμε και διάλογο. Ίσως τα παιδιά μας αποδεικνύουν πως στην πραγματικότητα δεν χρειάζεται να ξέρεις τη γλώσσα που μιλάει κάποιος για να τον κατανοήσεις και να συνομιλήσεις μαζί του!

Τα παιδιά πιστεύουν ακόμη στις νεράιδες;

Ναι, ευτυχώς κορίτσια και αγόρια παραμένουν πιστά στις νεράιδες, και μάλιστα δείχνουν και μεγάλη αγάπη! Νομίζω ότι ο τρόπος που παρουσιάζεται η Τίνκερμπελ σε αυτό το ανέβασμα τη φέρνει πολύ κοντά στα παιδιά γιατί και η ίδια λειτουργεί σαν παιδί. Παράλληλα, το υπερφυσικό στοιχείο παραμένει. Άλλωστε στην εποχή μας όλοι χρειαζόμαστε λίγη παραπάνω νεραϊδόσκονη. Έχω την ελπίδα ότι σε οποιαδήποτε εποχή,το παιδικό μυαλό θα παραμείνει τόσο ζωντανό και ισχυρό που θα επιβιώσει παρά το αφιλόξενο περιβάλλον.

Η Τίνκερμπελ παρουσιάζεται κτητική και ζηλιάρα στο έργο. Τι πιστεύεις γι’ αυτό;

Την δικαιολογώ απόλυτα γιατί είναι ερωτευμένη. Είναι ένα πλάσμα τόσο ελεύθερο και που δεν έχει ανάγκη να κρύψει τη ζήλια της ή ακόμα και την κτητικότητα της. Είναι απαλλαγμένη από τον καθωσπρεπισμό του δικού μας κόσμου, που χρωματίζει κάποια συναισθήματα ως αρνητικά και γι’ αυτό ίσως η αφοσίωση που δείχνει στον Πήτερ Παν εκδηλώνεται με τέτοιου είδους αντιδράσεις. Βέβαια να επισημάνω ότι δεν έχει καθόλου κακοπροαίρετη συμπεριφορά και είναι ένας χαρακτήρας που κάνει ζαβολιές και λάθη κατά τη διάρκεια του έργου, αλλά ξέρει να αγαπάει απόλυτα και το δείχνει έμπρακτα, γι’ αυτό και δείχνω τόση κατανόηση. Για να είμαι ειλικρινής, νιώθω πολύ τυχερή που μέσα από την Τίνκερμπελ μπορώ να εκδηλώνω τέτοια χαρακτηριστικά χωρίς τύψεις και δεύτερες σκέψεις, είναι σα μια μικρή απελευθέρωση από τους άτυπους κανόνες της κοινωνίας των ενηλίκων, μια μικρή επιστροφή στον αυθορμητισμό.

Υπήρξε κάποια αντίδραση ενός παιδιού στο τέλος της παράστασης που σου έκανε εντύπωση;

Πολύ πρόσφατα ένα μικρής ηλικίας παιδί χοροπηδούσε και γελούσε τόσο πολύ, που δεν μπορούσε να μιλήσει. Ο πατέρας της μου εξήγησε ότι είναι ενθουσιασμένη που βλέπει από κοντά μια νεράιδα και καθώς έχει ξαναδεί την παράσταση, εξασκεί τη γλώσσα των νεραϊδών στο σπίτι κάθε μέρα! Χαίρομαι πολύ που τα αγόρια επίσης εκδηλώνουν την αγάπη τους και τις ευαισθησίες τους. Συγκεκριμένα, υπήρχε ένα που δεν έφευγε από την αγκαλιά μου, και εύχομαι να εξαλειφθεί τελείως το στερεότυπο «οι νεράιδες για τα κορίτσια, οι πειρατές για τα αγόρια».

Αναπτύχθηκαν φιλίες μεταξύ του θιάσου; Έχετε αυτό που λένε «καλό καμαρίνι»;

Είναι μεγάλη τύχη οι συνάδελφοι να σου φτιάχνουν τη μέρα και εμείς σταθήκαμε τυχεροί! Με την Ξένια, τη Μαρία, τον Βασίλη, τον Γιώργο, την Αλεξάνδρα, τον Κωνσταντίνο και τον Άλκη κάνουμε «πολύ καλό καμαρίνι» και περνάμε και αρκετό χρόνο μαζί εκτός δουλειάς, οπότε φυσικά υπάρχουν φιλίες και κάποιες από αυτές κρατάνε ήδη πολύ περισσότερο από ένα χρόνο. Το κλίμα μεταξύ μας είναι πολύ θετικό, γελάμε πολύ, πειράζουμε πολύ, βοηθάμε πολύ!

Διάβασε επίσης: Ο ηθοποιός Άλκης Γκόσιος μας συστήνει την σύγχρονη εκδοχή του «Πήτερ Παν»!

Για ποιο λόγο θα πρότεινες σε μια οικογένεια να αφιερώσει το πρωινό της Κυριακής της για να δει τη παράσταση;

Το έργο του Τζέημς Μπάρρυ εκτυλίσσεται με άξονες την οικογένεια, τη φαντασία, την αγάπη, την προσωπική ελευθερία, τη μαχητικότητα και παράλληλα διατηρεί έντονο το στοιχείο της περιπέτειας. Στη δική μας σύγχρονη εκδοχή εμφανίζονται πειρατές που χορεύουν, παιδιά που όντως κάπου σε κάποια χώρα έχουν χαθεί, μια οικογένεια που ίσως θυμίζει τη δική μας, και ήρωες που «πετάνε» από σκηνή σε σκηνή παγώνοντας το χρόνο, διεκδικώντας είτε την πολυπόθητη νίκη της μάχης, είτε αιώνια νιότη είτε την πρώτη αγάπη. Είναι λοιπόν πολλοί και διαφορετικοί οι λόγοι. Είναι μια παράσταση με χιούμορ, χορό, τραγούδι που απευθύνεται σε παιδιά και συγκινεί τους γονείς!

______________________

«Πήτερ Παν» του J. M. Barrie
Παιδική Σκηνή

σε διασκευή-σκηνοθεσία του Δημήτρη Αδάμη
Από 22 Σεπτεμβρίου στο Θέατρο Αυλαία, Πλατεία ΧΑΝΘ / Τσιμισκή 2310 230013
Ημέρες & ώρες παραστάσεων: κάθε Κυριακή στις 11:30 π.μ.
Διάρκεια: 80 λεπτά
Εισιτήρια: 12€ κανονικό, 8€ παιδικό, ανέργων, 7€ ομαδικό (15+ άτομα) / προπώληση: 10€ κανονικό, 8€ παιδικό, ανέργων
Προπώληση εισιτηρίων: Ταμείο θεάτρου Αυλαία, Ticketservices.gr, tickets.public.gr & στα καταστήματα Public
Καθημερινά παραστάσεις για σχολεία

Συντελεστές: Διασκευή –Σκηνοθεσία: Δημήτρης Αδάμης, Σκηνικά –κοστούμια: μαγικές σβούρες, Κίνηση: Χριστίνα Σουγιουλτζή-Αντιγόνη Λινάρδου (ομάδα Κι όμως κινείται), Ενορχήστρωση: Γιώργος Κωνσταντινίδης, Μουσική Επιμέλεια: Δημήτρης Αδάμης, Διδασκαλία τραγουδιών: Ιωάννα Εμμανουήλ, Μάσκες – Κατασκευές: Ιφιγένεια Κωφού, Φωτισμοί: Κυριάκος Αλεξιάδης, Βοηθός Σκηνοθέτη: Μαρία Ράπαντα, Επικοινωνία: Ελευθερία Τέτουλα, Παραγωγή: Γίνονται Έργα

Παίζουν οι ηθοποιοί: Μαρία Αλεξανδρίδου, Βασίλης Βασιλείου, Αλκιβιάδης Γκόσιος, Ξένια Δέλλιου, Αλεξάνδρα Κασιούμη, Γιώργος Μπινιάρης, Κωνσταντίνος Πετρίδης, Κορνηλία Προκοπίου

www.avlaiatheater.gr

AUTHOR

Beater.gr

Loading...
Το Εθνικό Θέατρο παρουσιάζει τα έργα των μελλοντικών θεατρικών συγγραφέων!
Η βραβευμένη ταινία «Τραγούδι Χωρίς Όνομα» σε πρώτη προβολή στην Αθήνα!