Skip to content

Η Κάτια Γκουλιώνη ανακοινώθηκε πρέσβειρα της Αγοράς του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

AUTHOR

DATE

SHARE THIS ARTICLE

Φωτογραφία: Aspasia Koulira

Με πρέσβειρα την ηθοποιό Κάτια Γκουλιώνη που αγαπήσαμε ως Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου στην ταινία «Ευτυχία» και με νέες δράσεις και πρωτοβουλίες που στηρίζουν το ελληνικό σινεμά, η Αγορά του 61ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (5-15/11/2020) επιστρέφει δυναμικά. Φέτος, λόγω των συνθηκών, οι βασικές ενέργειες της Αγοράς θα πραγματοποιηθούν διαδικτυακά.

Η Κάτια Γκουλιώνη είναι ένα από τα πιο συναρπαστικά πρόσωπα του ελληνικού σινεμά. Πολυπράγμων και δραστήρια, έχει συμμετάσχει σε σημαντικές ταινίες όπως το «Σύμπτωμα», το «Ακίνητο Ποτάμι», την «Πολυξένη» και φυσικά την «Ευτυχία», έχει πρωταγωνιστήσει στο θέατρο, έχει σκηνοθετήσει παραστάσεις και έχει βραβευτεί ως ενδυματολόγος για τη δουλειά της στο «Ακίνητο Ποτάμι» του Άγγελου Φραντζή. Φέτος, περισσότερο από ποτέ, είναι αναγκαία η στήριξη του ελληνικού σινεμά. Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης χρησιμοποιεί όλα τα εργαλεία της Αγοράς για την ενίσχυση της ελληνικής κινηματογραφίας. Συγκεκριμένα:

  • Αναδεικνύει οκτώ νέους διευθυντές φωτογραφίας ελληνικών ταινιών και τους παρουσιάζει στο πρόγραμμα Meet the Future.
  • Αυξάνει τα ελληνικά πρότζεκτ που συμμετέχουν στο Crossroads Co-Production Forum.
  • Εισάγει τη νέα δράση Agora Lab, στην οποία κορυφαίοι επαγγελματίες του σινεμά δίνουν πολύτιμες συμβουλές σε δημιουργούς ελληνικών ταινιών για την ολοκλήρωση των πρότζεκτ τους.
  • Αφιερώνει το Thessaloniki Locarno Industry Academy International αποκλειστικά σε επαγγελματίες που ζουν στην Ελλάδα.
  • Παρουσιάζει δύο επιπλέον βραβεία, ένα για ελληνικό πρότζεκτ του Crossroads Co-Productin Forum και ένα για ελληνικό πρότζεκτ των Works in Progress και Agora Lab.
  • Επίσης, το διαδικτυακό εργαστήριο «Ημέρα Καινοτομίας» Europa Cinemas που απευθύνεται σε έλληνες αιθουσάρχες θα προσφέρει ιδέες και λύσεις για τη νέα εποχή του COVID-19 και τον επανασχεδιασμό της κινηματογραφικής εμπειρίας.
  • Ενισχύει τη συνεργασία με το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας. Οι βραβευμένες μικρού μήκους ταινίες θα προβληθούν σε ειδικό section στο Film Market, στο οποίο θα έχουν πρόσβαση sales agents και εκπρόσωποι φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους του εξωτερικού.

Φέτος, το Φεστιβάλ μας καλεί να το παρακολουθήσουμε με ένα δυναμικό σύνθημα: “Σινεμά με κάθε τρόπο”. Οι συνθήκες είναι τέτοιες που η προτροπή αυτή φαίνεται πιο επίκαιρη από ποτέ. Όμως, για να παρακολουθήσουμε ως θεατές το Φεστιβάλ, πρέπει να υπάρχουν ταινίες. Να γίνονται ταινίες. Ξέρουμε ότι η διανομή των ταινιών στις αίθουσες φέτος έχει τραυματιστεί περισσότερο από ποτέ, όμως ο μόνος τρόπος για να διασφαλίσουμε ότι οι πληγές θα κλείσουν, είναι να εγγυηθούμε ότι οι ταινίες θα συνεχίσουν να γίνονται. Η θεραπεία του τραυματισμένου κινηματογραφικού χώρου είναι η εξασφάλιση της συνέχειας της κινηματογραφικής πρακτικής. Και σε αυτό το κομμάτι, η Αγορά του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έρχεται να παίξει, φέτος περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά ένα βασικό ρόλο. Να υποστηρίξει στα 3 βασικά επίπεδα της παραγωγής (development, post production, sales) τις ταινίες και να διασφαλίσει τη συνέχεια, έτσι ώστε να συνεχίσουμε να κάνουμε και να βλέπουμε σινεμά. Σινεμά με κάθε τρόπο.

-Κάτια Γκουλιώνη

Η Αγορά του ΦΚΘ, η οποία υποστηρίζεται από το πρόγραμμα Creative Europe MEDIA και στην οποία δίνονται βραβεία σε υπηρεσίες και χρηματικά έπαθλα συνολικού ύψους 200.000 ευρώ, θα πραγματοποιηθεί online από τις 7 έως τις 14 Νοεμβρίου 2020. Η ψηφιακή βιντεοθήκη της Αγοράς επιστρέφει, σε συνεργασία με την επαγγελματική πλατφόρμα Cinando και προσφέρει σε διαπιστευμένους επαγγελματίες την ευκαιρία να παρακολουθούν online περισσότερες από 150 επιλεγμένες ταινίες από την Αγορά και από το πρόγραμμα της 61ης διοργάνωσης (ανάλογα με την έγκριση του εκάστοτε δικαιούχου).

AUTHOR

Beater.gr

Loading...
Πώς να κάνεις ποδήλατο στη βροχή, σε μια ξένη χώρα.
Νέα ημερομηνία και πλούσιο υλικό για το πρώτο Milano Design Film Festival στην Ελλάδα.