Skip to content

Μια φουτουριστική συσκευασία μελιού!

DATE

SHARE THIS ARTICLE

Από την αισθητική της φουτουριστικής ταινίας-θρύλος «2001: Οδύσσεια του Διαστήματος» του Στάνλεϊ Κιούμπρικ εμπνεύστηκε το, με έδρα τη Βαλένθια της Ισπανίας, στούντιο Culdesac Custom για να δημιουργήσει την ταυτότητα του honeygreen+.

Το project, με την επωνυμία «Innovation by Nature», κινείται σε δύο επίπεδα: από τη μια, μία σειρά από κάψουλες (από ακρυλικό μεθυλεστέρα) που αναδεικνύουν τις αποχρώσεις και διαφορές μεταξύ των διαφορετικών ειδών μελιού. Από την άλλη, εξατομικευμένα κιβώτια πτήσης, ύψους δύο μέτρων, τα οποία είναι έμμεση αναφορά στην ιδέα της μεταφοράς της κάψουλας στο διάστημα.

Loading...
Καφέ από τα Starbucks πίνει η Καλίσι στο τελευταίο επεισόδιο του Game of Thrones!
Το μποέμ στιλ της Florence Welch είναι το επίκεντρο της νέας καμπάνιας κοσμημάτων Gucci!