Skip to content

Yoke: Η Χριστιάνα Αθανασιάδου μας μιλά για το περιοδικό που θα αποτελέσει αγαπημένη σου συνήθεια.

DATE

SHARE THIS ARTICLE

Στην εποχή του ατέλειωτου σκρολαρίσματος το περιοδικό Yoke έρχεται να μας προσφέρει ένα ευχάριστο διάλειμμα έντυπης ανάγνωσης, με οικολογικό μάλιστα πρόσημο. Στις σελίδες του από ανακυκλωμένο και ανακυκλώσιμο, acid free χαρτί, θα βρεις ταξιδιωτικά αφιερώματα, συνεντεύξεις, θέματα ευεξίας και διατροφής καθώς επίσης ανθρώπινες ιστορίες και eco-tips, που μπορείς να απολαύσεις χωρίς τη διακοπή διαφημίσεων από την αρχή μέχρι το τέλος του εντύπου.

Το πρώτο τεύχος του Yoke κυκλοφόρησε μόλις τον περασμένο Ιανουάριο, τα ερεθίσματα ωστόσο που διαμόρφωσαν την ταυτότητα και το περιεχόμενό του εντοπίζονται αρκετά πριν, όταν η δημιουργός του Χριστιάνα Αθανασιάδου βρισκόταν σε ισπανικό έδαφος – εξού και η φράση «inspired in Spain made in Greece» που διαβάζει κανείς στο εξώφυλλό του.

Όταν λοιπόν η συνθήκη του εγκλεισμού της παρείχε τον ελεύθερο χρόνο που χρειαζόταν, η νεαρή αρχισυντάκτρια έδωσε στο περιοδικό την τελική του μορφή και με την τόλμη που διακρίνει τη γενιά Gen Z -στην οποία ανήκει- προχώρησε στην έντυπη έκδοσή του. Ένα εγχείρημα που όπως ομολογεί η ίδια αποτέλεσε μεγάλη πρόκληση καθώς για την επίτευξή του απαιτούνταν ο συντονισμός ποικίλων παραγόντων, πείρα που δε διέθετε και φυσικά γερά νεύρα.

Αναλογιζόμενη τις δυσκολίες με τις οποίες χρειάστηκε να έρθει αντιμέτωπη αναρωτιέμαι γιατί δεν περιορίστηκε απλώς στην ψηφιακή έκδοση του περιοδικού. «Θα ήταν, σίγουρα, ευκολότερη υπόθεση από πολλές απόψεις, οικονομία χρόνου και χρημάτων.», μου απαντά.

Ο λόγος ωστόσο για τον οποίο ήθελε το Yoke να αποκτήσει τρεις διαστάσεις είναι γιατί η ίδια πιστεύει πως η διαδικασία ανάγνωσης ενός εντύπου δε συγκρίνεται με το σκρολάρισμα: «Το έντυπο έχει ένα κύρος, απαιτεί χρόνο και είναι μία ιεροτελεστία. Ενώ το σκρολάρισμα είναι κάτι που μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς να είναι πάντα ενσυνείδητη απόφαση.», αναφέρει. Το Yoke είναι από εκείνα τα περιοδικά στα οποία μπορεί να ανατρέξει κανείς ξανά και ξανά καθώς είναι εποχιακό, η έκδοσή του δηλαδή συνιστάται σε μερικές εκατοντάδες εντύπων και το περιεχόμενό του επιδιώκει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του σήμερα χωρίς να ανταγωνίζεται τη ροή θεμάτων που συναντά κανείς σε site ή digital magazines.

Η διαδικτυακή του ωστόσο παρουσία δεν είναι αδιάφορη στην ομάδα του και τους επόμενους μήνες πρόκειται να ενισχυθεί, όχι με σκοπό να αντικαταστήσει την έντυπη εκδοχή του αλλά προκειμένου να αποτελέσει έναν δίαυλο επικοινωνίας ανάμεσα στο Yoke και τους αναγνώστες του, έναν ψηφιακό τόπο όπου οι τελευταίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για τα νέα και τις δράσεις του περιοδικού. Όπως για παράδειγμα για το πότε θα είναι διαθέσιμη η αγγλόφωνη έκδοσή του, χάρη στην οποία θα μπορείς πολύ σύντομα να το προτείνεις σε φίλους σου από όλον τον κόσμο ή για το πότε θα κυκλοφορήσει το καλοκαιρινό booklet, που με επίκεντρο των θεματικών του τα ταξίδια και το wellness, θα αποτελέσει αγαπημένη συντροφιά των φετινών μας διακοπών.

Προϊόν αυτό-έκδοσης (self-publishing), το Yoke ήρθε την πιο απροσδόκητη στιγμή να αποτελέσει πηγή έμπνευσης, αναστοχασμού και δημιουργικότητας προσφέροντάς μας μια αναγκαία ανάπαυλα ποιοτικής ανάγνωσης. Κυρίως όμως ήρθε για να μας θυμίσει πώς είναι να ονειρευόμαστε, να ταξιδεύουμε και να ελπίζουμε σε μια εποχή που το χρειαζόμαστε όσο ποτέ άλλοτε.

______________________

Δείτε περισσότερα για το Yoke Magazine στο: www. yokethebrand.com

Ακολουθήστε το Yoke Magazine στο Facebook ή το Instagram.

AUTHOR

Ιωάννα Μακρυγιάννη

Μια ψυχαναγκαστική δασκάλα που ονειρεύεται τον κόσμο της διανόησης. Η έλλειψη δεξιοτεχνίας την οδήγησε στη θεωρία κι έτσι η ιστορία της τέχνης θα είναι πάντα η περήφανη αγάπη της. Η άλλη, εκείνη για την εκπαίδευση, είναι κρυφή (σςςς).

Loading...
Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Σύρου δίνει το παρών και αυτό το καλοκαίρι!
Το Athens Music Week σε μια υβριδική έκδοση για το 2021!