Skip to content

Το εμβληματικό «Περιμένοντας τον Γκοντό» σε σκηνοθεσία Έλενας Μαυρίδου έρχεται στο Κρατικό Θέατρο!

AUTHOR

DATE

SHARE THIS ARTICLE

Το εμβληματικό έργο του Ιρλανδού Νομπελίστα Σάμιουελ Μπέκετ «Περιμένοντας τον Γκοντό» σε σκηνοθεσία Έλενας Μαυρίδου, μετά από δυο επιτυχημένους κύκλους παραστάσεων στην Αθήνα και λίγο πριν ξεκινήσει ο τρίτος στο θέατρο Χώρος με ανανεωμένη διανομή, φιλοξενείται από το Κ.Θ.Β.Ε. για δυο παραστάσεις στις 18 και 19 Σεπτεμβρίου, στην Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών.

Ο Βλαδίμηρος και ο Εστραγκόν ονειρεύονται περιμένοντας κάποιον κύριο Γκοντό. Λίγο παραπέρα, κι άλλοι Βλαδίμηροι και Εστραγκόν, παραλλαγές του εαυτού τους. Όλοι κινούνται μέσα σ’ ένα τετράγωνο προκαλώντας την αίσθηση ότι στη θέση τους θα μπορούσαν να είναι κάποιοι άλλοι, οποιοιδήποτε άλλοι, όλοι όσοι έγιναν κατά καιρούς στη ζωή τους, όλοι όσοι θα μπορούσαν να γίνουν και δεν έγιναν ποτέ. Όλα τα πρόσωπα και προσωπεία του εαυτού τους. Το δέντρο, όμως, το σημείο συνάντησης του πιο διάσημου θεατρικού ραντεβού, δεν υπάρχει πια. Στη θέση του δέντρου έχει μείνει μόνο μια δεσμίδα φωτός. Μα πότε θα έρθει, επιτέλους, ο Γκοντό να τους σώσει;

«Θα δημιουργηθεί μια καινούρια έκφραση στην τέχνη, που θα δεχθεί το χάος. Έργο του καλλιτέχνη, σήμερα, είναι να βρει μια καινούργια έκφραση που να συνθέτει τα συντρίμμια.»
Σάμιουελ Μπέκετ

Ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά έργα του Θεάτρου του Παραλόγου, μια «τραγικωμωδία σε δυο πράξεις», όπως τη χαρακτήρισε ο ίδιος ο Μπέκετ, το Περιμένοντας τον Γκοντό (En attendant Godot, 1948), αποτελεί ένα αριστούργημα της σύγχρονης δραματουργίας. Παρά τις διαφορετικές ερμηνείες που το συνέδεσαν με τις ψυχαναλυτικές θεωρίες του Φρόυντ και του Γιουνγκ, τον Ψυχρό Πόλεμο, τον Υπαρξισμό, ακόμη και με τον Χριστιανισμό, το έργο παραμένει μια διαχρονική παραβολή για την τάση του ανθρώπου να περιμένει πάντοτε την έξωθεν σωτηρία. Όπως, άλλωστε, υποστήριζε κι ο ίδιος ο Μπέκετ, το νόημα του έργου βρίσκεται στο Περιμένοντας και όχι στον ίδιο τον Γκοντό, την ταυτότητα του οποίου δε γνώριζε ούτε ο ίδιος ο συγγραφέας.

Σ’ αυτόν τον μη τόπο και μη χρόνο, ο Μπέκετ έρχεται να φωτίσει ακόμη μια φορά τα αδιέξοδα της πιο κωμικής, ποιητικής και θλιβερής ύπαρξης. Της δικής μας.

Σκηνοθεσία – Δραματουργία- Ιδέα σκηνικού χώρου: Έλενα Μαυρίδου
Μετάφραση: Αλεξάνδρα Παπαθανασοπούλου
Κοστούμια – Μάσκες: Ιωάννα Πλέσσα
Μουσική σύνθεση – Σχεδιασμός ήχου: Γιώργος Μαυρίδης
Σχεδιασμός φωτισμών: Περικλής Μαθιέλλης
Training workshop: Δήμητρα Κούζα
Βοηθοί σκηνοθέτιδος: Γιάννα Αλ Νακά, Φωτεινή Μποστανίτη
Επιμέλεια κειμένων – Συνεργάτιδες δραματουργίας: Νατάσα Εξηνταβελώνη, Μαρία Μοσχούρη
Μεταφράσεις υλικού: Αγγελική Πασπαλιάρη
Οργάνωση παραγωγής: Κρίστελ Καπερώνη, Γιάννα Αλ Νακά
Φωτογραφίες: Γιώργος Καπλανίδης
Trailer: Περικλής Μαθιέλλης
Παίζουν: Γιάννης Κατσιμίχας, Δήμητρα Κούζα, Γιάννης Λεάκος, Έκτορας Λιάτσος, Μιχάλης Μιχαλακίδης, Φωτεινή Μποστανίτη

 

 

«Περιμένοντας τον Γκοντό»
του Σάμιουελ Μπέκετ
Σκηνοθεσία: Έλενα Μαυρίδου

5ο Φεστιβάλ Δάσους
Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών, Εθνικής Αμύνης 2
Τετάρτη 18 & Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2019 στις 21.00
Διάρκεια παράστασης: 100 λεπτά

Τιμές εισιτήριων:

Γενική είσοδος:15€
Μειωμένο: 12€ (φοιτητικό, άνεργοι, ΑμΕΑ)
Τιμή προπώλησης: 12€ (έως 10/9/2019)

Προπώληση Εισιτηρίων: Ταμεία ΚΘΒΕ (Τ.2315 200 200)
www.viva.gr

Ώρες Λειτουργίας Ταμείων Κθβε:
Βασιλικό Θέατρο (Πλατεία Λευκού Πύργου):
Δευτέρα έως Παρασκευή: 8:30-21:30

Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών (Εθνικής Αμύνης 2):
Δευτέρα έως Παρασκευή: 13:30 – 21:30

Εκδοτήριο ΚΘΒΕ Πλατείας Αριστοτέλους:
Δευτέρα έως Παρασκευή: 11:00 – 19:00

Πληροφορίες: Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος | ntng.gr | T. 2315 200 200

AUTHOR

Beater.gr

Loading...
Thessaloniki tattoo convention: Η απόλυτη συνάντηση των tattoo lovers επιστρέφει!
Το διάσημο μιούζικαλ “The Phantom of the Opera” του Andrew LIoyd Webber έρχεται στην Ελλάδα!