Skip to content

To “Treat the Mama” ξέρει να φροντίζει τη μητέρα καλύτερα απ’ τον καθένα!

DATE

SHARE THIS ARTICLE

Πολλοί υποστηρίζουν πως το μεγαλύτερο δώρο στη ζωή κάθε γυναίκας είναι το δώρο της εγκυμοσύνης. Η χαρά κι η λάμψη μιας μέλλουσας μητέρας δεν συγκρίνονται με τίποτα και αυτή είναι και η βασική ιδέα πίσω από το “Treat the Mama”. Ένα υπέροχο δώρο για τη μαμά και το μωρό της. Μοναδικά προϊόντα, πάντα προσεκτικά επιλεγμένα με worry-free συστατικά αλλά και υψηλή αισθητική. Η Κατερίνα Μποτζώρη είναι ένας από τους ανθρώπους που κρύβεται από πίσω κι εμείς την βάλαμε να μας πει πως καταφέρνει να πετύχει τον στόχο του “Treat the Mama”, μια τέλεια εμπειρία unboxing, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στην κάθε λεπτομέρεια.

Ποια είναι η κεντρική ιδέα πίσω από το “Treat the Mama”;

To “Treat the Mama” είναι ένα νέο συνδρομητικό κουτί για τη μέλλουσα και νέα μαμά. Μια συνδρομητική υπηρεσία που της παρέχει την περιποίηση που έχει ανάγκη, αλλά και την αίσθηση να ανακαλύπτει νέα και ξεχωριστά προϊόντα. Μια καινούργια έκπληξη κάθε μήνα, όπως ακριβώς δηλαδή και η εγκυμοσύνη και η νέα ζωή με το μωρό που έρχεται.

Τι υπήρξε ως αφορμή για αυτό το νέο εγχείρημα;

Η ιδέα για το “Treat the Mama” ξεκίνησε όταν άρχισα να ψάχνω δώρα για τις φίλες που γίνονταν μαμάδες όλα και πιο συχνά. Έψαχνα κάτι διαφορετικό, χρήσιμο αλλά και με ωραίο design. Έβλεπα στο pinterest αυτά τα υπέροχα gift boxes που κυκλοφορούν στο εξωτερικό και τα ήθελα όλα. Αγαπούσα, επίσης, και τα συνδρομητικά κουτιά των καλλυντικών και κάπως έτσι, κατέληξα να τα συνδυάσω.

Ευτυχώς βρέθηκαν οι κατάλληλοι άνθρωποι δίπλα μου και σήμερα έχουμε φτάσει στο “Treat the Mama”.

Σε ποιο κοινό απευθύνεται το “Treat The Mama”;  Στοχεύετε τόσο σε μέλλουσες όσο κι νέες μαμάδες; Οι μπαμπάδες τι ρόλο έχουν;

Ναι, απευθύνεται κυρίως σε εγκύους και νέες μαμάδες που έχουν γεννήσει πρόσφατα. Ωστόσο, ετοιμάζουμε και Limited Edition Boxes που μπορούν να απολαύσουν και μαμάδες ανεξάρτητα από την ηλικία τους. Για τους μπαμπάδες δεν έχουμε κάτι (ακόμη), αλλά σίγουρα τους δίνουμε τη δυνατότητα να κάνουν ένα δώρο στην αγαπημένη τους και αυτό μετράει.

Ποιες είναι οι μέχρι τώρα αντιδράσεις του κοινού; Υπάρχει ανταπόκριση;

Η αλήθεια είναι ότι ακόμη είναι πολύ νωρίς καθώς το “Treat the Mama” είναι ακόμη «βρέφος», ωστόσο το feedback που παίρνουμε είναι πολύ θετικό. Σύμφωνα με αυτό μάλιστα, εξελίσσουμε τα προϊόντα και τις ιδέες μας και έτσι βλέπουμε ολοένα και περισσότερο κόσμο να μας εμπιστεύεται σταδιακά.

Πως φαντάζεσαι μια νέα μαμά στις μέρες μας; Γιατί χρειάζεται το “Treat the Mama”; Τι ξεχωριστό προσφέρετε στις σύγχρονες αυτές μαμάδες;

Η σύγχρονη μαμά ενημερώνεται, εργάζεται, φροντίζει τον εαυτό της και επειδή όλη μέρα τρέχει, ψωνίζει συχνά μέσω internet. Μιλώντας και με αρκετές mama bloggers το τελευταίο διάστημα, επιβεβαιώνεται επίσης ότι ψάχνουν τα οργανικά & φυσικά προϊόντα πολύ περισσότερο από παλιά

Αυτό είναι που προσπαθούμε κι εμείς. Να κάνουμε έρευνα αγοράς, να ανακαλύπτουμε νέα προϊόντα και να τα προτείνουμε. Να πορευόμαστε μαζί με τη μαμά και όσο αλλάζουν οι ανάγκες και οι φάσεις της, να έχουμε και κάτι καινούργιο να της δώσουμε. Να την εκπλήσσουμε και να την κάνουμε να αισθανθεί όμορφα -το γνωστό “pampering”, ώστε να μην ξεχνάει το κομμάτι «γυναίκα» πέρα από το μαμά.

Ποιες είναι οι προκλήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο για μια νέα κι μικρή εταιρία; Τι εμπόδια αντιμετωπίζετε και με ποιόν τρόπο;

Είναι δεδομένο ότι πλέον πολιορκούμαστε από κάθε μέσο με τόνους πληροφορίας και εικόνας, οπότε το να ξεχωρίσεις είναι μια πραγματική πρόκληση. Να δώσεις κάτι καινούργιο και φρέσκο, να καλύψεις κάποια ανάγκη που δεν το κάνει κάποιος άλλος ή απλά να το κάνεις καλύτερα. Κι έπειτα αυτό να το μάθει το κοινό, να σε γνωρίσει και τελικά να σε εμπιστευτεί και να ξαναεπιστρέψει.

Έτσι, λοιπόν, κι εμείς αντιμετωπίζουμε αυτή την πρόκληση καθημερινά.  Πέρα από αυτό σαφώς υπάρχουν και όλα εκείνα τα θέματα που ποτέ δεν έχει χρειαστεί να σε απασχολήσουν όταν είσαι ιδιωτικός υπάλληλος και μάλλον δεν σου έχουν περάσει και από το μυαλό.

Ποια τα σχέδια σας για το μέλλον; Πως φαντάζεστε να εξελίσσεται το “Treat the Mama” το επόμενο διάστημα;

Βασικό μας μέλημα αυτή τη στιγμή είναι να μεγαλώσουμε τη γκάμα των προϊόντων μας, να ενισχύσουμε τις συνεργασίες με τους ήδη υπάρχοντες προμηθευτές και να ανοίξουμε το target group μας και σε μαμάδες με παιδιά μεγαλύτερης ηλικίας. Σύντομα, σκοπεύουμε να ενισχύσουμε το site και με blogging για θέματα που αφορούν σύγχρονες μαμάδες.

Υπάρχουν κι άλλα πολλά και θα δείτε κι αυτά!


Ανακάλύψτε το Treat the Mama μ’ ένα κλικ: www.treatthemama.gr

Facebook, Instagram: @treatthemama

AUTHOR

Ελίνα-Σοφία Χασίδου

Ανήκει στη γενιά, που γεννήθηκε σε λάθος εποχή. Ιδανικά ήθελε, όταν μεγαλώσει, να γίνει πρέσβυρα και να ταξιδέψει, μέσω της διπλωματικής οδού, σε όλον τον κόσμο.

Loading...
Σωτηρία με Λένε: Η παράσταση της Σοφίας Αδαμίδου στο θέατρο Αυλαία.
Beater Essentials #106: Τα τραγούδια της εβδομάδας!