Skip to content

Ο Μάιος στο BlackBox!

AUTHOR

DATE

SHARE THIS ARTICLE

 

Η πρώτη παράσταση στην Ελλάδα βασισμένη στο απόλυτο σκοτάδι.

Όταν ολόκληρο το ανθρώπινο είδος έχει αποτύχει,
μόνο μια λύση υπάρχει.
Η αυτοκαταστροφή του.

Σκοτάδι
Το απόλυτο.
3 ηθοποιοί.
Ο Αδάμ.
Η Εύα.
Ο Θεός.

‘Ένα δεύτερο μήλο ωρίμασε και έπεσε.
Η ανθρωπότητα ξανά από την αρχή της.
Η ανθρωπότητα ξανά στο τέλος της.
Το φως που δεν έρχεται.
Το φως που δεν πλημμυρίζει τίποτα πια.
Το φως που δεν μας αξίζει.
Ένας τόπος αλλού. Ένας τόπος εδώ. Στο τότε και στο τώρα.
Στο αύριο.
Και κάπου εκεί μέσα, οι πρώτοι και οι τελευταίοι ‘Ανθρωποι του σκοταδιού σέρνονται στο χώμα. Αναπνέουν, νιώθουν, πονούν, πεθαίνουν και σκοτώνουν για να ξαναγεννηθούν στην πρώτη λάμψη του πρώτου φωτός.

[youtube id=”GrrK54fJRoE” mode=”normal” autoplay=”no”]

Αν ήρθες, θα μείνεις.
Και η φαντασία σου θα γίνει ο εχθρός σου.
Θα προσπαθήσεις να μην ακούσεις αλλά θα ακούσεις.
Θα προσπαθήσεις να μη νιώσεις αλλά θα νιώσεις.
Θα προσπαθήσεις να μη κοιτάξεις αλλά στο τέλος θα δεις.
Μέσα στο απόλυτο σκοτάδι θα δεις το πρόσωπο σου.
Θα δεις εσένα.
Και θα είσαι ανελέητος.

photo Τυφλόμυγα

Η Τυφλόμυγα είναι ένα έργο που πραγματοποιείται στο απόλυτο σκοτάδι. Οι ηθοποιοί παίζουν χωρίς καμιά τεχνική υποστήριξη.
Για τη διασφάλιση της ομαλής διεξαγωγής του έργου και την απόλυτη ασφάλεια των θεατών η τεχνική ομάδα είναι πλήρως εξοπλισμένη με κιάλια νυχτερινής όρασης και φακούς.
Επίσης, δεν επιτρέπεται η χρήση κινητών τηλεφώνων, κάμερας ή φωτογραφικής μηχανής.

(Λόγω της ιδιαιτερότητας του συγκεκριμένου project θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως άνθρωποι με επιληπτικά προβλήματα και καρδιακά νοσήματα θα ήταν φρόνιμο να μη παρακολουθήσουν την παράσταση.)

Συντελεστές
Κείμενο: Μαρία Ράπτη
Σύλληψη – Σκηνοθεσία: Βαρβάρα Δουμανίδου
Τεχνικός σκηνής: Κώστας Τόμπορης
Κατασκευή μάσκας: Δημήτρης Βασιλειάδης
Κίνηση: Δημήτρης Βασιλειάδης
Κατασκευή κοστουμιών: Δεσποινα Γωνιάδου-Πετρουλάκη
Φωτογραφίες: Τόμης Βρακάς
Δημιουργία promo teaser: Τόμης Βρακάς – Κώστας Βρακάς

Παίζουν: Ευρώπη Αργυροπούλου Δημήτρης Βασιλειάδης, Βαρβάρα Δουμανίδου

Παραστάσεις
6-7, 13-14, 20-21 Μαΐου 2016
Ημέρες  παραστάσεων: Παρασκευή & Σάββατο
Ώρες έναρξης παραστάσεων: 23:30 στις 6-7 Μαΐου & 20-21 Μαΐου, 21:00 στις 13-14 Μαΐου 2016
Εισιτήρια: 10 € (κανονικό), 8 € (φοιτητικό, ανέργων)
Πληροφορίες – κρατήσεις: 2310829254
Προπώληση Εισιτηρίων: www.viva.gr, Public, Reload, Media Markt και στο ταμείο του BlackBox και του Θεάτρου Αυλαία
Ώρες ταμείου: Δευτέρα – Κυριακή 10:30-13:30, 17:30-21:00

DSC_0157 ps webΤο STUDIO του Θεάτρου Εταιρότητα παρουσιάζει μια… «Άσκηση για ένα Ατλαζένιο Γοβάκι»! Μια προσπάθεια βασισμένη σε αποσπάσματα από το έργο του Πωλ Κλωντέλ «Το Ατλαζένιο Γοβάκι» ή «Το χειρότερο δεν είναι πάντα σίγουρο», με σαφείς επιρροές από τις φιγούρες των ηρώων του ιστορικού κόμικ «Κόρτο Μαλτέζε» του Ούγκο Πράτ και από την κινηματογραφική ταινία «Κάρμεν» του Κάρλος Σάουρα.

Επτά νέοι ηθοποιοί, επτά συμμαθητές που με το τέλος της σπουδής τους στη Δραματική Σχολή αποφασίζουν να ενωθούν. Κινητήριος δύναμη η αγάπη για την τέχνη τους και η επιθυμία να δουλέψουν με τον Δάσκαλό τους και να εξελίξουν, εκτός από την τεχνική τους στην υποκριτική, την προσωπική τους καλλιτεχνική, και όχι μόνο, υπόσταση.

[youtube id=”RM8PoT_emCY” mode=”normal” autoplay=”no”]

Η παρουσίαση αυτή είναι το αποτέλεσμα μιας πειραματικής διαδικασίας έξι και πλέον μηνών, που συμπεριέλαβε «καλές» αλλά και «κακές» στιγμές, δημιουργικές, συγκινητικές, τολμηρές αλλά ταυτόχρονα δύσκολες και εξαντλητικές. Στόχος μας είναι υποκριτής και θεατής να ανακαλύψουν την αρμονία του σώματος και της φωνής, τη δύναμη του ποιητικού λόγου, τη μελωδία των λέξεων και την οικουμενικότητα των συμβόλων. Μια «Άσκηση», που όχι μόνο οδήγησε στην προσωπική εξέλιξη του καθενός, αλλά μας αποκάλυψε πως με πείσμα, αποφασιστικότητα και συστηματική δουλειά το αποτέλεσμα δεν έχει παρά να σε δικαιώσει.

Οι Ηθοποιοί

Συντελεστές
Διδασκαλία – Σκηνοθετική επιμέλεια: Θωμάς Βελισσάρης
Ενδυματολογική επιμέλεια:  Μαρία Καβαλιώτη και Οι Ηθοποιοί
Μουσική επιμέλεια: Ευτυχία Καβαλίκα
Οργάνωση Παραγωγής: Οι Ηθοποιοί, Τατιάνα Νικολαΐδου
Trailer: Παναγιώτης Κουντουράς
Φωτογραφίες: Ιφιγένεια Ειρήνη Λογοθέτη
Αφίσα: Τατιάνα Νικολαΐδου

Παίζουν
Μαρία Αλεξανδρίδου
Μαρία Αρουτζίδου
Μάρω Καραγεώργου
Δημήτρης Κουστολίδης
Βαγγέλης Μάγειρος
Ναταλία Λυδία Παππά
Κώστας Χατζηγεωργίου

Παραστάσεις
11-12 Μαΐου 2016
Ημέρες και ώρα παραστάσεων: Τετάρτη, Πέμπτη στις 21:00
Εισιτήρια: 5 € Γενική Είσοδος
Διάρκεια παράστασης: 110’
Προπώληση Εισιτηρίων: www.viva.gr, Public, Reload, Media Markt και στο ταμείο του BlackBox και του Θεάτρου Αυλαία
Ώρες ταμείου: Δευτέρα – Κυριακή 10:30-13:30, 17:30-21:00

tumblr_o11kqy0kcV1qbfjkzo8_r1_1280“Ω, έξοχο είναι να έχεις δύναμη δράκου,
αλλά και τυραννικό να τη χρησιμοποιείς σαν δράκος”

16ος αιώνας, Βιέννη – πρωτεύουσα της Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Οι νόμοι βρίσκονται σε λήθαργο και κάθε τάξη κι ευνομία έχει καταλυθεί.

Ο Δούκας της Βιέννης φεύγει και αφήνει αντικαταστάτη του στην εξουσία τον Άγγελο, τον πιο ηθικό, νομοταγή και ενάρετο από τους άρχοντες. Ο Άγγελος εφαρμόζει αμέσως τους ανενεργούς νόμους: όλοι οι οίκοι ανοχής κλείνουν και η μοιχεία ή η σεξουαλική συνεύρεση εκτός γάμου καταδικάζονται με θανατική ποινή. Ο Κλαύδιος, ένας νεαρός άρχοντας που άφησε έγκυο τη μέλλουσα σύζυγό του, συλλαμβάνεται και πρόκειται να εκτελεστεί. Η Ισαβέλλα, δόκιμη μοναχή και αδελφή του Κλαύδιου, μαθαίνει το νέο και συναντάει τον άρχοντα Άγγελο για να του ζητήσει χάρη. Ο Άγγελος της ζητάει, ως αντάλλαγμα για τη ζωή του αδελφού της, το κορμί της. Αυτός. Ο Άγγελος.

Τελικά θα έρθει αντιμέτωπος με τον νόμο που ο ίδιος εφάρμοσε, ή για την εξουσία ισχύει ο κανόνας της αυτοεξαίρεσης;

[youtube id=”q4bJvwzPGf4″ mode=”normal” autoplay=”no”]

Στο «Με το ίδιο Μέτρο» (“Measure for Measure” ή αλλιώς «Μέτρο για το Μέτρο») υπάρχει έντονα το δίπολο νου και σάρκας, ενστίκτου και λογικής, κατάχρησης εξουσίας και συμπόνιας, έρωτα και θανάτου, όλα κάτω από το στρεβλό πέπλο του «φαίνεσθαι» που παραμορφώνει το «είναι». Στη βάση του, είναι μια ιστορία διαφθοράς· η οποιαδήποτε εξουσία πάντα εγκυμονεί αυτόν τον κίνδυνο. Στην αρχή, όλοι οι χαρακτήρες υπερασπίζονται σθεναρά την ηθική και τις πεποιθήσεις τους, όμως καθένας τους αγωνίζεται πραγματικά όταν καλείται να πράξει σύμφωνα με αυτές. Η πίστη έχει αξία όταν δοκιμάζεται και τα πάθη δεν είναι παρά μια υπενθύμιση για το εύθραυστο του ανθρώπου. Όσοι δεν το γνωρίζουν αυτό, αναγκάζονται να ανακαλύψουν βίαια τους εαυτούς τους.

Οι μεγάλες συναισθηματικές αναταραχές των κύριων χαρακτήρων δίνουν μια βαθιά σοβαρότητα στο ύφος του έργου – η οποία το απομακρύνει από τις ρομαντικές κωμωδίες και το κατατάσσει στην κατηγορία της «τραγικωμωδίας» ή “problem play”. Οι χαμηλότερου κύρους χαρακτήρες ζουν σ’ έναν κόσμο παρακμής, που διακατέχεται από τα πορνεία και τις φυλακές, όμως η προσέγγιση τους ως προς τη σεξουαλικότητα και τη φύση του ανθρώπου είναι πιο ειλικρινής. Έτσι, οι άνθρωποι αυτού του έργου είναι αληθινοί, με την έννοια ότι καθένας απ’ τους «καλούς» έχει αμφιλεγόμενες στιγμές, ενώ σε κανέναν απ’ τους «κακούς» δεν λείπει κάποιο θετικό χαρακτηριστικό: σε τελική ανάλυση, όλοι τους είναι «αθεράπευτα θνητοί».

Συντελεστές
Μετάφραση: Ερρίκος Μπελιές
Σκηνοθεσία: C. for Circus
Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα
Μουσική: C. for Circus
Φωτισμοί: Σεσίλια Τσελεπίδη
Φωτογραφίες: Αντώνης Θεοδωρίδης, Άρης Μισόπαππας

Παίζουν: Βαλέρια Δημητριάδου, Δημήτρης Κίτσος, Χρύσα Κοτταράκου, Ειρήνη Μακρή, Σπύρος Χατζηαγγελάκης

Oργάνωση Παραγωγής: Art Minds

Παραστάσεις
16-17, 23-24 Μαΐου 2016
Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00
Διάρκεια: 90′
Πληροφορίες – κρατήσεις: 2310829254
Εισιτήρια: 12 € (κανονικό), 8 € (φοιτητικό, ανέργων)
Προπώληση Εισιτηρίων: www.viva.gr, Public, Media Markt, Seven spots, Reload και στο ταμείο του BlackBox και του θεάτρου Αυλαία
Ώρες ταμείου: Τετάρτη – Κυριακή 10:30-13:30, 17:30-21:00

photo_peri_fyseos3Αύγουστος. Παραμονή του Σωτήρος. Σε ένα απόμερο λιμανάκι κάποιας ελληνικής παραλίας, τρεις άνθρωποι κάνουν το απογευματινό μπάνιο τους περιμένοντας το φεγγάρι να ανατείλει μέσα απ’ τη θάλασσα. Κι ενώ περιμένουν. συζητούν περί παντός επιστητού, όπως μάλλον θα συνέβαινε πάντα και με όλους όσους  μπήκαν πριν από εκείνους στα νερά αυτά. Ο Σοφοκλής Ποθουλάκης και ο Ευριπίδης Περίανδρος με τη γυναίκα του Ευλαμπία, τρία κεφάλια πάνω απ’ το νερό, τρεις φευγαλέες αντανακλάσεις της ιστορίας στο φως του δειλινού, μιλούν, σχολιάζουν, υπερθεματίζουν, αγανακτούν, εύχονται για όλα όσα απασχολούν τη ζωή τους στον τόπο αυτό. Κι ενώ έχουν ήδη αρχίσει να έρχονται ένας ένας ο χορός των πανηγυριστών, το φεγγάρι ολόγιομο ξεπροβάλλει στον ορίζοντα.

Σε όλη τη διάρκεια της συγγραφής του έργου, ο Μιχάλης Βιρβιδάκης είχε στο μυαλό του το Λευτέρη Βογιατζή και τη στιγμή που θα του το παρέδιδε να το διαβάσει. Αρχές Ιουλίου του 2011, ανέβηκε στην Αθήνα και άρχισε με το Λευτέρη Βογιατζή τις συζητήσεις και τις αναγνώσεις πάνω στο έργο. Οι αναγνώσεις τους κράτησαν ως τις αρχές Αυγούστου, όποτε και συμφωνήσανε ότι το έργο θα άρχιζε να δουλεύεται με τους ηθοποιούς από τα Χριστούγεννα, για να ανέβει στο θέατρό του την άνοιξη του 2012. Όμως το θέμα της υγείας του Λευτέρη από τον Αύγουστο εκείνο και έπειτα, αποφάσισε διαφορετικά. Σε κάθε περίπτωση, το Περί Φύσεως, όπως ο ίδιος ο συγγραφέας δηλώνει στο επίμετρο της έκδοσης, «μεταφέρει τη μαγική αύρα του Λευτέρη πίσω από τις λέξεις κι αυτό είναι κάτι που με συγκινεί και θα του το χρωστάω για πάντα».

Το θεατρικό έργο Περί φύσεως γραφόταν σιγά – σιγά, σε όλη αυτή τη μακρά περίοδο που ακολούθησε το ανέβασμα του προηγούμενου θεατρικού έργου μου στο θέατρο Κυκλάδων, κατά τη διάρκεια της οποίας συνέβαιναν παράλληλα ένα σωρό καινούρια πράγματα στη ζωή μου, η μεταφορά των θεατρικών μου δραστηριοτήτων από την Αθήνα στα Χανιά, η μόνιμη εγκατάστασή μου εκεί και η δημιουργία του θεάτρου Κυδωνία, για να μιλήσω μόνο για τα πλέον εμφανή.  Ήταν το 2010 περίπου, που είπα μέσα μου, «άκου, μέχρι εδώ, το παράκανες, καιρός να πεις τέλος, και να ξεκινήσεις να γράφεις κάτι καινούριο».

photo_peri_fyseos1Ακολουθώ κι εγώ, ξέρετε, αυτήν την αντίληψη για τη γραφή που λίγο πολύ εκφράζεται με τη φράση «γράφεις για να βρεις τι θέλεις να πεις» και ποτέ το αντίθετο. Έτσι ο λόγος στα έργα μου αναπηδά στις λευκές σελίδες, περισσότερο ως ποίηση παρά ως πεζός λόγος. Όμως τι κάνει έναν άνθρωπο να στριφογυρίζει γύρω από ένα άσπρο χαρτί προσπαθώντας να δώσει μια μορφή σε ένα πλάσμα που και ο ίδιος δεν ξέρει καλά καλά το λόγο της ύπαρξής του; Δεν ξέρω. Ειλικρινά. Υποθετικά μιλώντας μπορώ να συμπεράνω πως κάπου πολύ βαθιά μέσα μας, οι μαλακοί ιστοί της καρδιάς μας, σπαργανωμένοι σφιχτά από το μαύρο σκοτάδι της ύπαρξής μας, εκκρίνουν καθημερινά και σε ομόκεντρα στρώματα, γύρω από ένα σκουπιδάκι που κανείς δεν ξέρει πώς βρέθηκε εκεί, αφού τα ίχνη του χάνονται πάντα μέσα σε ένα χρόνο που υπήρξε πριν από τη γέννησή μας, κάποιου είδους  μάργαρο, με σκοπό να το εξουδετερώσουν, να το απαλείψουν, να το εξαφανίσουν και καθώς αυτό το ενοχλητικό σκουπιδάκι περιβάλλεται διαρκώς με επάλληλα στρώματα που επικάθονται το ένα πάνω στο άλλο, μεταμορφώνεται κάποτε σε ένα ολοστρόγγυλο μαργαριτάρι.

Μιχάλης Βιρβιδάκης, Χανιά, 22 Ιανουαρίου 2016

Κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα ότι είδε τον Σοφοκλή, τον Ευριπίδη και την Ευλαμπία να συζητούν στη θάλασσα. Κανείς δεν παίρνει όρκο ότι υπήρξε αυτή η θάλασσα ή εκείνο το φως του δειλινού. Η σκηνοθεσία θα προσπαθήσει να πει ψέματα σαν αυτόπτης μάρτυς. Τα σκηνικά και η μουσική θα λειτουργούν σαν πειστήρια μιας μέρας που μπορεί και να μην υπήρξε. Το έργο του Μιχάλη Βιρβιδάκη δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια θαυμαστή ψευδαίσθηση. Μια αντανάκλαση της ιστορίας  πάνω στη σκηνή μιας παραλίας που ίσως κάποτε κολυμπήσαμε.

Γιάννης Σκουρλέτης

Συντελεστές:
Κείμενο: Μιχάλης Βιρβιδάκης
Σκηνοθεσία: Γιάννης Σκουρλέτης, Ηλέκτρα Ελληνικιώτη
Μουσική: Κώστας Δαλακούρας
Σκηνογραφία: Περικλής Πραβήτας
Eνδυματολογία: Δήμητρα Λιάκουρα
Φωτισμοί: Χριστίνα Θανάσουλα
Βοηθος Φωτιστή: Μαριάντζελα Σεφεριάν
Βοηθός Σκηνογράφου: Ματθαίος Δαμίγος
Video: Γιώργος Αποστολόπουλος
Artwork: Κωνσταντίνος Σκουρλέτης
Επικοινωνία: Άρης Ασπρούλης
Παίζουν: Θάνος Σαμαράς, Κώστας Κουτσολέλος, Νάνσυ Μπούκλη

Παραστάσεις
18-22 Μαΐου 2016
Ημέρες και ώρες  παραστάσεων: Τετάρτη με Σάββατο στις 21:00
Εισιτήρια: 12 ευρώ (κανονικό), 10 ευρώ (φοιτητικό, ανέργων)
Πληροφορίες – κρατήσεις: 2310829254
Προπώληση Εισιτηρίων: www.viva.gr, Public, Reload, Media Markt και στο ταμείο του BlackBox και του Θεάτρου Αυλαία
Ώρες ταμείου: Δευτέρα – Κυριακή 10:30-13:30, 17:30-21:00

ELG_14Στο BlackBox στη Θεσσαλονίκη παρουσιάζεται μια σύγχρονη εκδοχή του έργου του μεγάλου Πολωνού δραματουργού Σλάβομιρ Μρόζεκ, οι ΕΜΙGRΕΔΕΣ, σε σκηνοθεσία Γιολάντας Μαρκοπούλου με τον Προμηθέα Αλειφερόπουλο και τον Θάνο Τοκάκη, για λίγες μόνο παραστάσεις, μετά τη μεγάλη επιτυχία της παράστασης στην Αθήνα.

Ο ΑΑ και ο ΧΧ. Δύο άνθρωποι σε αναζήτηση της ταυτότητάς τους. Δύο ξένοι κλεισμένοι σε ένα δωμάτιο, αποξενωμένοι και απομονωμένοι από τους γύρω τους.  Δύο μετανάστες σε ξένη χώρα. Οι ΕΜΙGRΕΔΕΣ, είναι ένα έργο γραμμένο το 1974 που σήμερα μοιάζει πιο επίκαιρο από ποτέ. Την εποχή που ανέβηκε προκάλεσε τεράστιο αντίκτυπο, καλλιτεχνικό και κοινωνικό, γιατί αντιμετωπίζει με ένα μοναδικό και πρωτότυπο τρόπο το θέμα της μετανάστευσης.  Εδώ οι μετανάστες δεν ηρωοποιούνται, ούτε αποθεώνονται, αλλά εξετάζονται μέσα από το μικροσκόπιο ενός ταλαντούχου και ιδιαίτερου συγγραφέα της ευρωπαϊκής λογοτεχνίας.

Η γραφή του Μρόζεκ, η ανάλυσή του, οι λεπτομέρειες που εισάγει στο κείμενο και ταυτόχρονα το υποδόριο χιούμορ, ο σαρκασμός και η διαλεκτική του σκέψη, καταφέρνουν να αναδείξουν το πρόβλημα του να βρισκόμαστε ‘μακριά’ και όχι ‘εκεί’.

Οι ΕΜΙGRΕΔΕΣ είναι ένα έργο σύγχρονο, καυστικό με μια ρεαλιστική και σκληρή ματιά που αποτυπώνει τη νοσταλγία της πατρίδας που απομακρύνεται κάθε μέρα όλο και πιο πολύ και τη νοσταλγία μιας επανάστασης που όσο εφικτή φαντάζει, τόσο ανέφικτη είναι.

[youtube id=”mLjgYAhTXI4″ mode=”normal” autoplay=”no”]

Συντελεστές
Μετάφραση: Έρση Βασιλικιώτη
Σκηνοθεσία: Γιολάντα Μαρκοπούλου
Δραματουργική Επεξεργασία: Μάρκος Τσούμας
Σκηνικά – Κοστούμια: Αλεξάνδρα Σιάφκου, Αριστοτέλης Καρανάνος
Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου
Ηχητικός Σχεδιασμός: Λάμπρος Πηγούνης

Παίζουν: Προμηθέας Αλειφερόπουλος, Θάνος Τοκάκης

Φωτογραφίες: Ελίνα Γιουνανλή
Σχεδιασμός Οπτικής Ταυτότητας: Σάκης Στριτσίδης / FRONT
Οργάνωση παραγωγής: Τζέλα Χριστοπούλου
Εκτέλεση Παραγωγής: Kωνσταντίνα Γεωργίου
Παραγωγή: Polyplanity Productions

Παραστάσεις
25-29 Μαΐου 2016
Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Τετάρτη με Σάββατο στις 21:00 και Κυριακή στις 20:00
Διάρκεια (χωρίς διάλειμμα): 75 λεπτά
Τιμή εισιτηρίου: 12 ευρώ (κανονικό), 8 ευρώ (φοιτητικό, ανέργων)
Πληροφορίες – κρατήσεις: 2310829254
Προπώληση Εισιτηρίων: http://www.viva.gr, Public, Reload, Media Markt και στο ταμείο του BlackBox και του Θεάτρου Αυλαία
Ώρες ταμείου: Δευτέρα – Κυριακή 10:30-13:30, 17:30-21:00

ELG_22Από την Παρασκευή 20 ως την Κυριακή 22 Μαϊου 2016, οι bijoux de kant θα παραδώσουν ένα masterclass υποκριτικής στο θέατρο Blackbox.

Ο Γιάννης Σκουρλέτης και η Ηλέκτρα Ελληνικιώτη θα κάνουν μια πρακτική εισαγωγή στον τρόπο δουλειάς της ομάδας. Το σώμα του ηθοποιού και η άμεση σχέση του με το λόγο, η ανάμειξη κλασικών φορμών με στοιχεία περφόρμανς αποτελούν μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά στον τρόπο δουλειάς των bijoux de kant.

Το masterclass απευθύνεται σε επαγγελματίες ηθοποιούς και χορευτές, σπουδαστές δραματικών σχολών και περφόρμερ.

Πληροφορίες εργαστηρίου
Ημερομηνίες:
Έναρξη: Παρασκευή 20 Μαΐου 2016
Λήξη: Κυριακή 22 Μαΐου 2016
Ώρες: 15.00-18.00
Κόστος: 60 €
BlackΒox, Βασιλίσσης Όλγας 65 και Φλέμινγκ 2, Θεσσαλονίκη

Δηλώσεις συμμετοχής στο
[email protected]
Τηλέφωνο επικοινωνίας:
6944 094787, 2310829254, 6974412786

Για την εγγραφή είναι απαραίτητη η προκαταβολή. Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

AUTHOR

Beater.gr

Loading...
O Σίλας Σεραφείμ στο Fix Factory Of Sound!
5 χρόνια Opera Chaotique!