ΜΟΥΣΙΚΗO φακός του Beater.gr στην επιστροφή του Κ. Βήτα στη Θεσσαλονίκη!AUTHOR Beater.grDATE 17 Δεκεμβρίου, 2015SHARE THIS ARTICLE Φωτογραφίες: Γιάννης ΤόμτσηςΟ Κ. Βήτα, αρκετό καιρό μετά το τελευταίο του live, επέστρεψε στη Θεσσαλονίκη και πιο συγκεκριμένα στο Club του Μύλου, την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου! Τη συναυλία άνοιξε η Nalyssa Green και ο φακός του Beater.gr ήταν εκεί! AUTHORBeater.gr SHARE THIS ARTICLE
ΜΟΥΣΙΚΗ MammothFest 2026: Η Θεσσαλονίκη «τρέμει» κάτω από το βάρος του απόλυτου φεστιβάλ σκληρού ήχου! 10 Ιουνίου, 2026 Beater.gr
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ Youth Valley: Η παθητική επιθετικότητα είναι μια καταστροφική συμπεριφορά που αμελούμε να εξετάσουμε! 19 Ιουνίου, 2026 Αλέξανδρος Τσώνης