Email is Dead: Μια έκθεση στο Design Museum του Λονδίνου για τον αντίκτυπο του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Ένα ταξίδι στη διαδρομή του email από τη στιγμή που γεννήθηκε μέχρι το μακρινό μέλλον επιφυλάσσει στους επισκέπτες της η έκθεση Email is Dead στο Design Museum του Λονδίνου.
Στην έκθεση, η οποία οργανώθηκε σε συνεργασία με το στούντιο Wink της εταιρείας Intuit Mailchimp, οι επισκέπτες μπορούν να μυρίσουν, να ψηλαφήσουν, να δουν και να ακούσουν τους ψηφιακούς φακέλους αλληλογραφίας και τα γράμματα μέσα στους ζωηρόχρωμους χώρους· κάθε αίθουσα αφηγείται μια ιστορία για τα emails, από την ιστορία τους μέχρι την εξέλιξή τους, όλες συνοδευόμενες από ήχους και οσμές.
H Email is Dead αρχίζει με την εμβρυϊκή κατάσταση των emails τη δεκαετία του 1970 και καταλήγει στην εξερεύνηση του πώς θα είναι η εμπειρία του email το 2070. Soundtracks στοχεύουν στην αναπαράσταση της ιστορίας του email καθώς οι επισκέπτες περιδιαβαίνουν στις αίθουσες ακούν από καιρού εις καιρόν ήχους που συνοδεύουν την αποστολή ενός email (swoosh, pop, ding, type, click και send).
Ο εκθεσιακός χώρος είναι εμποτισμένος με το άρωμα Eau du Email, το οποίο δημιούργησαν σε συνεργασία με τη Something Special Studios και την Tatiana Godoy Betancur για να ζωντανέψουν στη φαντασία την οσμή των emails· άντλησαν από αρωματικά φυτά, όπως περγαμόντο, γεράνι, φασκόμηλο, λεβάντα και σανταλόξυλο.
«Τώρα μοιάζει να είναι η πλέον κατάλληλη στιγμή να ειπωθεί αυτή η ιστορία επειδή εδώ και μια δεκαετία κουβεντιάζουν για τον θάνατο του email. Και κάθε φορά που υπάρχει ένα καινούργιο “κάτι” σαν το SMS ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι ειδικοί κάνουν υποθέσεις για την εξάλειψη του email. Και τώρα, με την ταχεία εξάπλωση της τεχνητής νοημοσύνης, βρίσκουμε να είναι ακόμη πιο σχετική η κουβέντα για τον θανατό του email» εξηγεί η Michelle Taite, chief marketing officer της Intuit Mailchimp. «Στην πραγματικότητα, με τη βοήθεια της AI, τo inbox μας γίνεται όλο και πιο εξατομικευμένο. Κατ’ ουσίαν, το email γίνεται πιο έξυπνο απ’ ό,τι υπήρξε στο παρελθόν» προσθέτει.
Η έκθεση Email is Dead στο Design Museum του Λονδίνου ολοκληρώνεται στις 22 Οκτωβρίου.