Μάθε τα πάντα για την προώθηση της επόμενης ταινίας σου!
Το σεμινάριο θα εστιάσει στην οπτική ταυτότητα, στον ρόλο των social media και στους διαφορετικούς τρόπους προώθησης μιας ταινίας. Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής το αργότερο έως την Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019.
Α΄ Μέρος: Social Media και οπτική ταυτότητα
Στο πρώτο μέρος θα συζητηθεί ο ρόλος της αφίσας και των social media κατά την ανάπτυξη, αλλά και προώθηση μιας κινηματογραφικής ταινίας. Θα μιλήσουν για τη δική τους εμπειρία και θα δώσουν χρηστικές συμβουλές οι: Βασίλης Μαρματάκης (γραφίστας, σταθερός συνεργάτης στις ταινίες του Γιώργου Λάνθιμου και άλλων), Μπάμπης Μακρίδης (σκηνοθέτης, Οίκτος, L), Άσπα Παπαδημητρίου και Βάλια Παπαδημητρίου (digital agents, 7indigo new media).
Β΄ Μέρος: Στρατηγική προώθησης ταινιών
Πώς σχεδιάζω τη στρατηγική προώθησης της ταινίας μου, η οποία κάνει πρεμιέρα σε ένα φεστιβάλ; Oι δυνατότητες προώθησης είναι πολλές και σας δίνουν την ευκαιρία να κάνετε τη διαφορά, επιλέγοντας τη σωστή στρατηγική ανάλογα με το φεστιβάλ στο οποίο θα συμμετάσχετε. Θα μιλήσουν οι: Μαρία Δρανδάκη (παραγωγός, Homemade Films, Το θαύμα της θάλασσας των Σαργασσών, Η δουλειά της κ.ά.), Δανάη Ανεζάκη (συντονίστρια Cinedoc) και Κωνσταντίνος Αϊβαλιώτης,
(διευθυντής προώθησης – Hellas Film του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου).
Πρόγραμμα
Προσέλευση: 10:00
– Α΄ μέρος: 10:30 – 13:00 (με διάλειμμα)
– Διάλειμμα
– Β΄ μέρος: 14:30 – 17:00 (με διάλειμμα)
-18:00 Cocktail Meet & Greet με επαγγελματίες του κινηματογραφικού χώρου.
Δηλώσεις συμμετοχής εδώ!
Για πληροφορίες / διευκρινίσεις επικοινωνήστε στο e-mail [email protected].
Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
«Βουτιά στην παρουσίαση και στρατηγική προώθησης μιας ταινίας» -Ένας πρακτικός οδηγός για σκηνοθέτες και παραγωγούς
Τετάρτη 19 Ιουνίου 2019