Skip to content

Ο Κωνσταντίνος είναι ο άνθρωπος που μπορεί να αλλάξει το στιλ σου!

DATE

SHARE THIS ARTICLE

Έπειτα από μερικά χρόνια διαμονής και εκπαίδευσης σε Ευρώπη και Αμερική, ο Κωνσταντίνος Αναστασιάδης, ένας έμπειρος και πρωτοπόρος κομμωτής, αποφάσισε να δημιουργήσει έναν νέο χώρο περιποίησης στην καρδιά του κέντρου της Θεσσαλονίκης. Concept Hair & Nails, ένα ντιζαϊνάτο κομμωτήριο γεμάτο έργα τέχνης και ειδικά φτιαγμένο για να υποδεχτεί και -σίγουρα- να ικανοποιήσει ακόμη και τους πιο απαιτητικούς.

 

Ένας χώρος αρχιτεκτονικής σημασίας στεγάζει ένα κομμωτήριο… Πώς προέκυψε η επιλογή;

Τα παλιά κτίρια έχουν μια ρομαντική αξία. Κάποιοι τα βλέπουν σαν κάτι που έμεινε στο χρόνο και κάποιοι σαν κάτι που κρύβει μια ιστορία από πίσω του και αποτελεί ένα στολίδι. Προφανώς, εγώ ανήκω στη δεύτερη κατηγορία. Παρόλα αυτά όταν ερωτευτείς θα ταλαιπωρηθείς. Καθώς όλα τα σχεδία και η υλοποίηση της ανακαίνισης έγιναν σε συνεργασία με την αρχιτέκτονα Μαριάνθη Τσομλεκτσή, δίνοντας παράλληλα πολύ προσωπική σκέψη και χρόνο σε αυτό, ταλαιπωρήθηκα αλλά το ένιωσα σαν δικό μου κομμάτι και το αγάπησα. Όσον αφορά την άδεια λειτουργίας το μόνο που έχω να πω είναι ότι ενώ είχαν τελειώσει οι εργασίες και το μαγαζί ήταν έτοιμο να λειτουργήσει, έπρεπε να περιμένω 1,5 μήνα για να λάβω την άδεια…

Τα αυθεντικά έργα τέχνης και οι πίνακες που κοσμούν τον χώρο… Πώς και γιατί έγινε η επιλογή τους;

Ο πατέρας μου ήταν έμπορος τέχνης. Από πολύ μικρό με έπαιρνε μαζί του σε ταξίδια για εκθέσεις ζωγραφικής. Μου έμαθε πολλά πράγματα για την τέχνη και την έκανε μέρος της ζωής μου αλλά και του χώρου μου. Ένας από τους πίνακες του κομμωτηρίου είναι η πρώτη αγορά τέχνης που έκανα μαζί με την αδερφή μου σε παιδική ηλικία. Αν και δεν είχαν έργα  τέχνης στα κομμωτήρια του εξωτερικού που δούλευα, θέλω να έχω στο δικό μου κομμωτήριο.

Είναι βασικό κομμάτι η αισθητική και το κλίμα του χώρου ή σε αυτό που πρέπει να δίνεται βαρύτητα και είναι επαρκές είναι το εντυπωσιακό αποτέλεσμα και η ικανοποίηση του πελάτη;

Το κυριότερο είναι να γίνει όμορφη δουλειά και ο πελάτης να φύγει χαρούμενος. Ο χώρος όμως συμβάλλει στη δημιουργία αλλά και στη διάθεση του κομμωτή και του πελάτη. Επίσης, οποιοσδήποτε επαγγελματίας διαμορφώνει τον χώρο του ώστε να προσελκύσει κόσμο που ταυτίζεται με την αισθητική του.

Τρία πράγματα που πρέπει να ξέρεις πριν πιάσεις το ψαλίδι…

Μέχρι πόσο μήκος είναι ο πελάτης άνετος να κόψω, πως φτιάχνει τα μαλλιά του όταν βγαίνει από το μπάνιο και δυο λέξεις που θέλει να λένε τα μαλλιά του για το στιλ του.

Έχοντας αποκτήσει επαγγελματική εμπειρία και εκπαίδευση στο εξωτερικό, είχαν αντίκτυπο η φιλοσοφία σου και οι προσδοκίες σου σε μια αγορά όπως την Ελλάδα;

Οφείλω να πω πως ναι, γιατί υπήρχε το κοινό που χρειαζόμουν ώστε να αποκτήσω ένα ωραίο πελατολόγιο που μοιραζόμαστε την ίδια φιλοσοφία. Εγώ ψάχνω να βρω αυτούς και αυτοί εμένα.

Τι οφείλεις να σεβαστείς στον πελάτη και τι οφείλει να σεβαστεί αυτός από εσένα, προκειμένου να αναδειχθεί η δουλειά σου, αλλά ταυτόχρονα να ικανοποιηθεί παράλληλα και η δική του ανάγκη-αισθητική-επιθυμία;

Το πιο σημαντικό που πρέπει να σεβαστώ είναι το στιλ του. Δεν μπορείς να κάνεις ένα extreme κούρεμα ή χρώμα σε έναν κλασικό πελάτη, ή ένα κλασικό κούρεμα και χρώμα σε έναν πελάτη με extreme στιλ. Όσο καλά και να δένει το χρώμα, με την επιδερμίδα του, τη γεωμετρία του κουρέματος ή τις αναλογίες του προσώπου, αισθητικά έχεις πέσει έξω. Ο πελάτης θα πρέπει να σεβαστεί την επαγγελματική άποψη του κομμωτή εφόσον του πει ότι κάτι δεν ταιριάζει στα χαρακτηριστικά του ή ότι κάποιο χρώμα δεν είναι εφικτό καθώς θα καταστρέψει την ποιότητα των μαλλιών του.

Ποιον πελάτη δεν θα αναλάμβανες;

Στόχος μου σαν κομμωτής είναι η πελάτισσα μου να έχει όμορφα και υγιή μαλλιά. Οπότε δεν δέχομαι να κάνω μια υπηρεσία όπου θα ταλαιπωρήσω το μαλλί σε βαθμό που θα αλλοιωθεί η ποιότητά του. Επίσης δεν αναλαμβάνω να κάνω ανταύγειες με γραμμές, extension, τρέσες, “ψημένα” και κρεπαρισμένα χτενίσματα. Δεν μπορείς να είσαι καλός σε κάτι που δεν σου αρέσει και καλό είναι το κομμωτήριο να κρατάει ένα επίπεδο στο αποτέλεσμα και το στιλ του.

Πώς φροντίζεις να φεύγει ένας πελάτης από την πόρτα του Concept;

Μου αρέσουν τα πιο φυσικά μαλλιά και όχι το στημένο look του κομμωτηρίου. Στόχος μου είναι όταν δουν μια πελάτισσα μου μετά το κομμωτήριο να της πουν: «Είσαι πολύ όμορφη» και όχι «ωραία μαλλιά, πήγες κομμωτήριο;». Θέλω να πάρει κομπλιμέντο, όχι να της το κλέψω. Η επίσκεψη στο χώρο θέλω να του αποτυπωθεί στον καθένα σαν ωραία εμπειρία. Θέλω φεύγοντας να νιώθει όμορφα και -όχι μόνο- να έχει ένα όμορφο αποτέλεσμα. Προσπαθώ να διατηρώ μια φιλική αλλά και επαγγελματική ατμόσφαιρα. Δεν θα μου άρεσε να ταυτιστώ με ένα στημένο αλλά ούτε και με ένα κομμωτήριο παραγωγής.

Τι νομίζεις πως πρέπει οπωσδήποτε να αλλάξει στην Ελλάδα στον συγκεκριμένο τομέα; Και τι στην αντίληψη του Έλληνα πελάτη;

Στην Ελλάδα τα παιδιά που αποφασίζουν να σπουδάσουν κομμωτική είναι κυρίως αυτά που δεν πέρασαν σε καμία σχολή, και χωρίς πολλές επιλογές περισσότερο από ανάγκη, παρά από επιλογή μπαίνουν σε αυτό το επάγγελμα. Έτσι, το επίπεδο των κομμωτών δεν μπορεί να είναι αντίστοιχο με αυτό άλλων χωρών όπου η κομμωτική θεωρείται ένα σοβαρό-καλλιτεχνικό επάγγελμα και ο κόσμος το επιλεγεί σαν πρώτη επιλογή και από αγάπη. Ελπίζω αυτό να αλλάξει. Όσον αφορά τον πελάτη πιστεύω ότι πρέπει να αποκτήσει μια αντίληψη του οικονομικού σκέλους της κομμωτικής. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε ένα κούρεμα υψηλού και χαμηλού κόστους και αυτή η διαφορά εξαρτάται από τρεις παράγοντες: Χρόνος-Ποιότητα-Χρήμα.Συνήθως, ο χρόνος που αφιερώνεις για να κάνεις κάτι με μεγαλύτερη λεπτομέρεια και προσοχή έχει και το αντίστοιχο αποτέλεσμα.

Ο Έλληνας πελάτης και ο πελάτης του εξωτερικού… Είναι δεκτικοί σε αλλαγές; Τι ψάχνουν από το μαλλί τους και την εμφάνισή τους;

Σίγουρα είναι δεκτικοί σε αλλαγές. Στο εξωτερικό θα τις αναζητήσουν από τον κομμωτή τους ως ειδικό, ενώ στη Ελλάδα ο κόσμος μιμείται και επηρεάζεται περισσότερο από τα social media. Όσον αφορά το τι ψάχνουν, διακρίνω ότι σταδιακά, καθώς η καθημερινή ζωή του Έλληνα μπαίνει στους ρυθμούς που έχουν και στο εξωτερικό, δίνει περισσότερη βάση σε ένα καλό κούρεμα ώστε να μπορεί να το στρώνει εύκολα από το να βασίζεται στο εβδομαδιαίο πιστολάκι του κομμωτηρίου.

Κάτι που σε ξάφνιασε μόλις μπήκες στην ελληνική αγορά και την τρόπο αντίληψης της ελληνικής αισθητικής…

Όταν γύρισα από την Αμερική παρατήρησα ότι οι γυναίκες είχαν ανταύγειες με γραμμές. Ενθουσιάστηκα με την σκέψη ότι θα τους κάνω πιο φυσικά χρώματα με balayage και θα ξετρελαθούν. Έτσι έφερα περιοδικά από το εξωτερικό στο χώρο μου ώστε να δείχνω πως στα μοντέλα του περιοδικού ξάνοιγαν το χρώμα των μαλλιών τους με φυσικό τρόπο και παρόλο που υπήρχαν δύο ή τρία διαφορετικά χρώματα, όλα έδεναν με φυσική αρμονία.

Στη συνέχεια όμως όταν τους έσβηνα τη γραμμή και το φώτιζα φυσικά, κοιτούσαν στον καθρέφτη και μου έλεγαν: «Που πήγαν οι ανταύγειες μου; Αυτό δεν φαίνεται να έχει ανταύγειες». Ήθελαν να δουν γραμμές στα μαλλιά τους για να νιώσουν και να πουν ότι έχουν κάνει ανταύγειες. Δεν το πίστευα!

Τέχνη ή υπηρεσία;

Εξαρτάται, πολλοί κουρεύονται για λόγους υγιεινής και τον καθένα μας τον απασχολεί σε διαφορετικό βαθμό το κομμάτι της αισθητικής. Πάντως, η μεγαλύτερη απόφαση πριν ξεκινήσει ένα κούρεμα είναι το αν θα προσεγγίσεις γεωμετρικά ή καλλιτεχνικά. Πιστεύω ότι από την πλευρά του πελάτη αλλά και από την πλευρά του κομμωτή είναι θέμα προσέγγισης, όπως και σε κάθε μορφή τέχνης άλλωστε.

Η συνεργασία με το φετινό Open house…

Είχα επισκεφτεί διάφορα εκθεσιακά κτίρια μέσω του Open House και το θεώρησα πολύ ωραία δράση και εμπειρία. Το κτίριο είναι του 1931 και έχει αρχιτεκτονική αλλά και ιστορική σημασία, τι πιο ταιριαστό από το να ανοίξει προς το κοινό και να αναδειχθεί το πάντρεμα των νεοκλασικών στοιχείων σε συνδυασμό με το μοντέρνο και το industrial;  Πάντα με τον σεβασμό και την αρμονία που του αρμόζει. Το κλίμα κατά τη διάρκεια των επισκέψεων ήταν πάρα πολύ θετικό και τα σχόλια που έλαβα για τον χώρο, δεν κρύβω ότι μου απέδωσαν ηθική ικανοποίηση.


Concept Hair & Nails

Αγίας Σοφίας 2
54623, Θεσσαλονίκη

Τηλ.: 231 129 3871

Facebook Page: www.facebook.com/ConceptHairNails/

AUTHOR

Δήμητρα Σαμσάκη

Γενικά, θα την χαρακτήριζες λάτρη της «ψαγμενιάς»… Άλλωστε, πάντα το δήθεν ελκύει!

Loading...
Αυτές είναι οι 10 κορυφαίες ταινίες και τηλεοπτικές σειρές για φέτος!
H Hindi Zahra στο Principal Club Theater | Κερδίστε Προσκλήσεις