Skip to content

Ο AND.ID και το THEMA Project, ένας μουσικός οργανισμός που καλλιεργεί τη δημιουργικότητα!

DATE

SHARE THIS ARTICLE

Φωτογραφίες: Στάθης Μάρκου

Ως THEMA ορίζεται ο μουσικός οργανισμός που καλλιεργεί την δημιουργικότητα, όπως μας είπε στην συνέντευξη ο AND.ID ή κατά κόσμον Ανδρέας Δημητριάδης. Λίγο πριν το επίσημο ξεκίνημα ήρθαμε σε επαφή μαζί του, με αφορμή το ξεκίνημα ενός πολύ σημαντικού εγχειρήματος για την πόλη. Με την άνεσή του ως άνθρωπος αλλά και την εμπειρία του στην ηλεκτρονική μουσική σκηνή και παραγωγή, καταφέραμε σε σύντομο χρονικό διάστημα να μιλήσουμε για όλα. Από το ξεκίνημά του ως DJ και παραγωγού ως και τον σκοπό του THEMA.

Αν θυμάμαι καλά είχες μια πορεία από το 2002, 2001, ξεκίνησες στην NON. Εντάχθηκες τότε, έκανες το ξεκίνημά σου και κατέληξες αρκετά ψηλά με εξωτερικό, παραγωγές κ.λπ.. Πώς προέκυψε και γιατί επέλεξες το συγκεκριμένο μουσικό είδος;

Επηρεασμένος από την μουσική των Orbital, Underworld και Leftfield, ξεκίνησα να πειραματίζομαι με την παραγωγή ηλεκτρονικής μουσικής στα τέλη του 2000.  Αργότερα, γνώρισα τον Τάσο Ανθόπουλο που εκείνη την εποχή ξεκινούσε τα ΝΟΝ parties. Γίναμε φίλοι και μέσα από πολλές ωραίες ιστορίες έγινα μέλος της ομάδας.

Άρχισα να παίζω σε βραδιές εντός και εκτός Θεσσαλονίκης, ενώ παράλληλα ξεκίνησα το residency μου στον Ίσαλο στην παραλία, που μαζί με τον Θερμαϊκό αποτελούσαν τα 2 μουσικά μπαρ της πόλης. Επισκεπτόμουν συστηματικά όλα τα δισκάδικα και αγόραζα μουσική κυρίως  από το Playground record store και από το Muzic ZuperMarket. Ο κάθε ιδιοκτήτης είχε την δική του φιλοσοφία και πρότεινε την ανάλογη μουσική. Τα δισκάδικα λειτουργούσαν σαν χώροι συνάντησης για τους djs και τους μουσικόφιλους της πόλης όπου γνωριζόμασταν μεταξύ μας και ανταλλάσσαμε απόψεις γύρω από τη μουσική και τα δρώμενα.

Και όλο αυτό σε βοήθησε να εξελιχθείς προσωπικά, να αποκτήσεις νέες ιδέες και να συνεχίσεις;

Φυσικά, όλα γίνονταν παράλληλα. Το 2003 ήρθε η πρώτη κυκλοφορία με την μουσική μου και στη συνέχεια συμμετείχα στο Red Bull Music Academy στο Cape Town στην Νότιο Αφρική.

Ήταν ξεχωριστή εμπειρία που μου έδωσε έμπνευση και ώθηση να συνεχίσω ακόμα πιο πολύ να γράφω μουσική. To 2005 ακουλούθησαν κυκλοφορίες στην Ware records, με τον πρώτο δίσκο στη Mobilee να έρχεται το 2008. Έναν χρόνο αργότερα μετακόμισα στο Βερολίνο.

Έκτοτε ακολούθησαν 2 albums ένα jazz project με όνομα AND.ID & BAND, προσωπικοί δίσκοι, remixes και συνεργασίες με άλλα labels όπως η 2020 Vision και η Bedrock του John Digwee., Συνέχισα να ταξιδεύω για να παρουσιάσω την μουσική ανά τον κόσμο έχοντας κάνει 2 παγκόσμιες περιοδείες, album tours, συμμετοχές σε festivals και αρκετά club gigs.

Στην πορεία γεννήθηκαν συνεργασίες και παράλληλα projects όπως το Anthropous Anonymous με δίσκους στη Phonograph records και residencies στο about blank και στο Griessemuhle club του Βερολίνου και το Algol Paradox που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά πέρυσι στον πολυχώρο του Uberdooze (rip) και μερικούς μήνες αργότερα στο Μέγαρο μουσικής της Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο του Reworks Agora.

Αυτό τον καιρό βρίσκομαι στην πολη με αφορμή το ΤΗΕΜΑ project. Με τους συνεργάτες μου τον Τασο Ανθοπουλο και τον Αντωνιάδη Πέτρο aka Petroza βρεθήκαμε, ανταλλάξαμε σκέψεις και απόψεις, σχεδιάσαμε και έτσι δημιουργήθηκε.

Το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά περσινό Reworks Agora, έτσι;

H πρώτη παρουσίαση έγινε πέρυσι στο πλαίσιο του Reworks agora στο Labattoir και στο Mέγαρο Mουσικής Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την Ableton. Το ΤΗΕΜΑ είναι το Thessaloniki Electronic Music Academy, μέσα από το οποίο θέλουμε να δημιουργήσουμε έναν πυρήνα με την συμμετοχή των ανθρώπων που ασχολούνται ή που θέλουν να ασχοληθούν με την ηλεκτρονική μουσική, ένα μέσο για να προάγουμε οποιεσδήποτε ενέργειες προωθούν την τοπική σκηνή. Σκοπός μας είναι να μαζέψουμε τα νέα ταλέντα, να τους δείξουμε ότι υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος μέσα από αυτό, να δώσουμε τα κατάλληλα εφόδια και μέσα από την δική μου εμπειρία και των άλλων παιδιών που θα είναι εδώ, να καταφέρουν να χαράξουν τη δικη τους πορεία. Οι συνεργάτες μου είναι ο Τάσος Ανθόπουλος και ο Πέτρος Αντωνιάδης.

Οπότε βοηθάς δείχνοντας κατευθύνσεις, τεχνοτροπίες κ.λπ.

Ακριβώς. Εδώ θα κάνουμε mentoring και coaching. Θα ασχοληθούμε με παιδιά που πραγματικά αγαπάνε αυτό το πράγμα και τους θέλουμε εδώ μαζί μας. Τους δίνουμε τα «εργαλεία» και τον χώρο, όπου θα γίνονται διάφορες εκδηλώσεις, meetings, workshops, με καλλιτέχνες από το εξωτερικό και θα προσπαθήσουμε γενικότερα να τους εντάξουμε και να δημιουργήσουμε αυτόν τον πυρήνα.

Πότε θα ξεκινήσει το ΤΗΕΜΑ;

Τα προγράμματα μας ξεκινάνε από αυτό τον μήνα, αλλά ήδη συναντώ κάποια παιδιά που τους βοηθάω με αρκετά πράγματα, πολλά είναι σε φάση να υπογράψουν το πρώτο τους δισκογραφικό συμβόλαιο. Εκεί βλέπουμε μαζί και τι πρέπει να προσέξουν.

Υπάρχουν κριτήρια για κάποιον που θέλει να ξεκινήσει;

Όχι δεν υπάρχουν. Απευθυνόμαστε σε ανθρώπους που αγαπούν τη μουσική. Ξεκινάμε με workshops και ομάδες εργασίας για την μουσική παραγωγή 4-6 ατόμων που έχουν διάρκεια 6 μήνες με 4 ώρες την εβδομάδα. Ξεκινάμε με τεχνικά θέματα και εμβαθύνουμε σε θέματα της μουσικής βιομηχανίας. Στόχος μας είναι όποιος/α ολοκληρώσει τον κύκλο να εχει το networking και τις απαραίτητες γνώσεις για να χαράξει την δική του πορεία στον χώρο της ηλεκτρονικής μουσικής.

Το ίδιο ισχύει και για τα DJ Educational Sessions που έχουν διάρκεια 3μήνες αρχαρίων και 3 μήνες προχωρημένων. Θα συσταθούν και άλλες ομάδες ανάλογα την εμπειρία του κάθε ενδιαφερόμενου, ενώ κατά καιρούς θα φιλοξενούνται επαγγελματίες του χώρου για workshops με εξειδικευμένα θέματα.

Οπότε και κάποιος που δεν ξέρει μπορεί να έρθει να δοκιμάσει, ή χρειάζεται κάποιες γνώσεις;

Τα παιδιά που έχουν έρθει μέχρι στιγμής έχουν ήδη μια πρώτη επαφή και αυτό είναι καλό γιατί θα ανέβει γρηγορότερα και το τεχνικό επίπεδο της ομάδας, αλλά δεν λέμε και όχι και σε αρχάριους! Φτάνει μόνο να έχουν όρεξη και αγάπη για τη μουσική.

Υπάρχει συνέχεια πέρα από το εξάμηνο;

Υπάρχει το Advance Level στο οποίο μπορεί να ενταχθεί κάποιος κατευθείαν εφόσον έχει τις γνώσεις που απαιτούνται ή έχοντας τελειώσει το πρώτο εξάμηνο. Εκεί, περνάμε σε ανώτερο επίπεδο με ανάλυση τεχνικών θεμάτων και project management.
Πέρα από τα προγράμματα και τις εκδηλώσεις μας το ΤΗΕΜΑ project λειτουργεί σαν χώρος συνάντησης και δημιουργίας.

Οπότε με τον κόσμο που έρχεται έχεις εντοπίσει ήδη κάποια χαρακτηριστικά;

Με τον κάθε ενδιαφερόμενο συναντιέμαι προσωπικά και συζητάμε. Με ενδιαφέρει να γνωρίσω τον κάθε ένα ξεχωριστά.

Ξεκινάμε ένα πρόγραμμα το οποίο απευθύνεται σε όλους. Είναι ενδιαφέρον μιας και κάποιος που ξέρει, θα εμπλουτίσει τις γνώσεις, αλλά και κάποιος που δεν ξέρει, θα μαθαίνει και θα αποκτήσει όλη αυτή τη τεχνογνωσία. Η μορφή του workshop είναι σαν συζήτηση, θα γίνεται μια συνομιλία μεταξύ των παρευρισκόμενων, με σκοπό να φτιαχτούν project και από τους ίδιους, να γίνουν ερωτήσεις, Κι αυτό είναι το ενδιαφέρον, να δημιουργήσουν κάτι 2 άνθρωποι που δεν έχουν βρεθεί ποτέ!

Που αυτό δείχνει και τις πηγές έμπνευσης του καθενός, ώστε να ανακαλύψουν ίσως και κάτι που δεν έχουν αντιληφθεί.

Ακριβώς. Θα υπάρχει πρόσβαση σε νέα μουσική, βραδιές ακρόασης, θα γίνεται ανταλλαγή απόψεων και μέσα από όλο αυτό θα βγαίνουν νέες ιδέες. Εννοείται αν εντοπίσω κάποιον που μπορώ να τον βοηθήσω θα το κάνω ούτως ή άλλως. 

Οι απαιτήσεις από τη βιομηχανία ποιες είναι; Αλλάζει ανάλογα με την κουλτούρα που έχει ο κόσμος; Π.χ. βλέπεις τελευταία μια αλλαγή στην techno μουσική, που γίνεται λίγο πιο επιθετική.  Η βιομηχανία προσπαθεί να προσαρμοστεί σε αυτό ή αυτή τα καθορίζει;

Δεν ξέρω αν η μουσική προσαρμόζεται στην βιομηχανία ή το αντίστροφο. Πλέον, δεν μετράει μόνο το αν κάνεις μουσική και το αν κάνεις καλή μουσική. Υπάρχουν τα social media, ο τύπος και άλλα.

Οι μουσικές τάσεις πώς έρχονται στο προσκήνιο; 

Σε γενικές γραμμές παρατηρώ μια ανακύκλωση της μουσικής. Κάθε περίπου 10 χρόνια η πλειοψηφία του κοινού που απευθύνεται η electronic dance σκηνή αλλάζει, οπότε κάποια πράγματα που το 2009 ήταν γνωστά, για τον κόσμο που ξεκινάει να ακούει τώρα είναι άγνωστα. Οι djs τείνουν στο να ψάχνουν και να αναδεικνύουν μουσικά στιλ και δίσκους από το παρελθόν. Αν απλοποίησουμε την απάντηση, η τάση δημιουργείτε από τους ίδιους τους καλλιτέχνες. Τα media, τα clubs και τα festivals, που με τη σειρά τους παίζουν ρόλο στην προώθηση του εκάστοτε στιλ στο ευρύτερο κοινό.

Άρα εν ολίγοις είναι κάτι σχετικό με τα labels, τι κόσμο συσσωρεύει και το πώς όλο αυτό μπορεί να διαμοιραστεί ανά τον κόσμο.

Και τα label του τώρα δεν λειτουργούν όπως πριν από 10 χρόνια. Πλέον βλέπεις μονάδες. Έναν καλλιτέχνη που ξεχωρίζει και δημιουργεί το δικό του label. 

Έχεις παράδειγμα κάποιου καλλιτέχνη που έχει ξεχωρίσει με τον δικό του τρόπο; Και για την μουσική και γιατί παίζει στα σωστά gigs.

Παίζει ρόλο κι αυτό που λες, σε τι gigs παίζεις, με ποιο agency είσαι, αν παίζεις σε καλά clubs ή festivals. Γιατί σε πολλά πας και αναρωτιέσαι τι κάνεις εδώ, ενώ σε άλλα εφαρμόζεις τέλεια, νιώθεις φτιαγμένος για εκεί. Επίσης, μεγάλο ρόλο παίζουν και οι άνθρωποι που δουλεύουν για ‘σένα. Είναι πολύ ενδιαφέρον να παρακολουθώ πώς κινείται όλο αυτό το hype που δημιουργείται γύρω από κάποια ονόματα. Πάρε για παράδειγμα το Instagram, που βλέπεις ότι είναι ξεκάθαρο ότι δεν προβάλλεται η μουσική, αλλά όλα τα άλλα. Να το καταλάβω, πως μου αρέσει κάποιος artist και θέλω να ξέρω για την προσωπική του ζωή, μου αρέσει να βλέπω τι κάνει, τι τρώει, αλλά μέχρι ποιο σημείο; Πού σταματάει η μουσική και που ξεκινάει το lifestyle; Πότε σταματάω εγώ να είμαι fan της μουσικής και πότε αρχίζω να είμαι του lifestyle του. Γιατί το δεύτερο πουλάει περισσότερο από την μουσική. Σίγουρη απάντηση δεν υπάρχει, απλά το όλο θέμα εξελίσσεται, το παρακολουθείς και είτε εξελίσσεσαι κι εσύ με όλο αυτό το πράγμα των social media ή κάνεις αυτό που νομίζεις.

Από την εμπειρία σου και τις επαφές σου και με ο,τι έχεις δει να κινείται εδώ πέρα, έχεις διακρίνει κάποιο κοινό στοιχείο, κάποια αντίδραση σε μια πιο μικρή σκηνή σε σχέση με μια μεγαλύτερη;

Έχω κάνει κάποια projects κατά καιρούς, σε ένα από τα τελευταία μου στο Uberdooze, έκανα μια ανακοίνωση μέσω facebook, όπου μάζεψα demos από παραγωγούς που δεν ήξερα. Πήρα υλικό και κάναμε κάποια workshops στο Uberdooze. Εκεί άκουσα μουσικές από παιδιά πολύ μικρά, 18-19 χρονών και εντυπωσιάστηκα! Πριν ακόμα ξεκινήσει το THEMA. Και ίσως αυτό να λειτούργησε θετικά στην δημιουργία του. Θυμάμαι να λέω «παιδιά, εσείς πού είστε; Τι γίνεται με τη μουσική σας;» Και νομίζω είναι λίγο και υποχρέωσή μου να τον φέρω αυτόν εδώ πέρα. Η μουσική είναι λίγο μοναχικό σπορ και αν κάποιος δεν δει αντίκτυπο, απογοητέυεται εύκολα. Όταν αυτοί οι άνθρωποι είναι μαζι, δημιουργείται μια κοινότητα νιώθεις πιο δυνατός. Αυτό γίνεται στο Βερολίνο. Κι αυτό το θεωρώ πως πρέπει να γίνει κι εδώ, να περάσω αυτή τη γνώση του ευρύτερου χώρου στα παιδιά. 

Δεν είναι εύκολο. Όσο περνάνε τα χρόνια όλοι κάνουν όλο και ευκολότερα μουσική, οπότε υπάρχει μεγαλύτερος ανταγωνισμός λόγω αυτού. Οι επιρροές είναι ακόμα πιο μεγάλες, αν βλέπεις τον άλλον να βγάζει δίσκους και να κάνει εμφανίσεις, μπορεί να απογοητευτείς από την γκάμα. Βέβαια, δεν γίνεται να το κάνουμε μόνοι μας αυτό. Δεν έχουμε club, δεν έχουμε ραδιόφωνα, από τη μία είναι πολλά τα προβλήματα, αλλά δεν φτάνει και μόνο το ταλέντο, πρέπει να είσαι κι εργατικός, να δουλεύεις με τις ώρες. Είναι σκληρή η σκηνή και επαφίεται και στον χαρακτήρα του καθενός. Πρέπει να έχεις όραμα, στόχο και να τον βλέπεις καθαρά, ό,τι και αν γίνει να πηγαίνεις στον στόχο σου. 

Κάθε μέρα βάλλεσαι από πολλά πράγματα, ίσως τα κριτήρια και οι στόχοι σου να είναι λίγο θολοί. Υποσυνείδητα δηλαδή, να μπαίνεις στο τρυπάκι να κάνεις μουσική, όπως η δισκογραφική του αγαπημένου σου καλλιτέχνη – πρότυπο. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν είσαι μοναδικός, θολώνουν λίγο τα νερά σου και δεν είναι και κακό, αλλά για να βρεις τον ήχο σου, πρέπει να περάσουν και πολλά χρόνια.

Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα να σταθούμε σε αυτό το θέμα, ότι δεν υπάρχουν και χώροι για να προβληθούν αυτοί οι καλλιτέχνες. Στο ΤΗΕΜΑ θα τους μαζέψεις, θα βρουν την χημεία τους, μετά πού; Πώς;

Κοίτα, ότι χρειάζεσαι club, χρειάζεσαι. Εκεί μέσα μαθαίνεις μουσική. Είτε από guest, είτε από resident, εκπαιδεύεις τα αυτιά σου για οποιοδήποτε είδος. Οπότε, αυτό λείπει και είναι ένα μεγάλο κομμάτι του παζλ. Ο σκοπός μας ωστόσο είναι να μπορεί με τον καιρό κάποιος από εδώ να παίζει και σε clubs του εξωτερικού.

Ο εξοπλισμός που χρησιμοποιείς εδώ, ο χώρος, οι εγκαταστάσεις, θα ήθελες να μας πεις λίγα πράγματα και γι’αυτό;

O χώρος φιλοξενεί ένα production studio , ένα πλήρως εξοπλισμένο DJ studio που διατίθεται με την ώρα και ένα meeting – workshop room. Ο εξοπλισμός στα studios αλλάζει ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε ενδιαφερόμενου.

Μπορεί κάποιος να έρθει να εξασκηθεί, να ηχογραφήσει τα DJ sets του ή ακόμα να συνθέσει μουσική χρησιμοποιώντας τα εργαλεία (drum machines, synths etc) που έχουμε στον χώρο. To production studio είναι o εξοπλισμένος χώρος που θα ολοκληρώνουμε τις παραγωγές μας.

Θα επεμβαίνεις και στην παραγωγή;

Είναι δύο διαφορετικά κομμάτια. Το ένα είναι καθαρά η ενοικίαση του κάτω studio που υπάρχει κόστος με την ώρα και μπορείς να το χρησιμοποιήσεις όπως θέλεις. Είτε σαν DJ, είτε για να κάνεις μουσική. Εμείς θέλουμε άτομα να έρχονται εδώ, να τους έχουμε για 1-2 ώρες και να κάνουν την πρακτική τους εδώ. Εννοείται ότι για τεχνική βοήθεια ή για απορίες είμαστε εδώ να μας ρωτήσει. Στις ομάδες εργασίας τα παιδιά θα έχουν τεχνογνωσία, εξοπλισμό και ο,τι περνάει από το χέρι μας.

Κάποιος που μπαίνει γι’ αυτά τα προγράμματα θα μπορεί να συμμετέχει και παράλληλα σε κάτι άλλο;

Ναι, πέρα από τις ομάδες εργασίας -κατά καιρούς- θα φτιάχνουμε workshops με ανθρώπους που είναι στην βιομηχανία, σε διάφορα πόστα, είτε από Ελλάδα, είτε από εξωτερικό. djs, παραγωγοί, τεχνικοί ήχου. Σε αυτά τα workshops θα έχουν προτεραιότητα τα μέλη που ανήκουν στο ΤΗΕΜΑ και μετά θα το ανοίγουμε και στο κοινό, για όποιον θέλει να δηλώσει συμμετοχή.

Υπάρχει όραμα που στοχεύετε για κάτι στο άμεσο μέλλον;

Aυτό που θα θέλαμε, είναι του χρόνου τέτοιον καιρό να έχουμε εδώ κόσμο που θα έχει περάσει από τα workshops, να λειτουργεί το studio μέσα, να έχει ήδη προγραμματισμένη δισκογραφία ή έχει κάνει ήδη κάποια κυκλοφορία. Αυτό θέλω να δω εγώ, να έρχονται εδώ μέσα, να ακούγονται οι δίσκοι τους και να μαθαίνουν και οι νεότεροι.

Θα έχει παράλληλα events σαν ΤΗΕΜΑ;

Υποστηρίζουμε τα περισσότερα underground events σαν ΤΗΕΜΑ με διάφορους τρόπους. Συνεργαζόμαστε με το Reworks festival τους ΝΟΝ και υποστηρίζουμε ανεξάρτητες παραγωγές εφόσον ταιριάζουν με τη φιλοσοφία μας.

Αν έπρεπε να δώσεις έναν ορισμό σε όλο αυτό;

Το ΤΗΕΜΑ είναι ένας μουσικός οργανισμός που καλλιεργεί δημιουργικότητα και όλα αυτά που λέμε και αναλύουμε έχουν ως βάση αυτόν τον τίτλο.

______________________

Δείτε περισσότερα για το THEMA Project εδώ και στη σελίδα του στο Facebook!

Οι And ID θα βρίσκεται στο Air Stage της 15ης διοργάνωσης του Reworks Festival, το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου!

Δείτε το συνολικό timetable του Reworks Festival εδώ!

Ο φεστιβαλικός θεσμός της σύγχρονης και πρωτοποριακής μουσικής της Ελλάδας επιστρέφει για την 15η επετειακή του έκδοση από τις 19 έως τις 22 Σεπτεμβρίου 2019. Για τους απανταχού φίλους της σύγχρονης μουσικής και σκέψης, το ραντεβού στο reworks δίνεται σταθερά κάθε Σεπτέμβρη στη Θεσσαλονίκη κάθε χρόνο από το 2005. Kαλλιτέχνες που δημιουργούν στο σήμερα θέτοντας οι ίδιοι τις βάσεις για τα ρεύματα του αύριο, προσωπικότητες της τεχνολογίας, των τεχνών, του ακτιβισμού και όχι μόνο, θα δώσουν και φέτος το παρών σε ένα πρόγραμμα, που μαζί με το Reworks Agora εκτείνεται σε πέντε ημέρες.

Οι καλλιτέχνες που εχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής για την 15η έκδοση του Reworks με αλφαβητική σειρά:

Adriatique / Agoria / AND.ID / Andreas Athineos / Anna vs June / Annē / Answer Code Request / Aparde / Apparat / ArKI / Bartosz Kruczyński / Ben Klock / Bill Kouligas / Celestia / Chris Ex / Christian Löffler / Dynamons / Dubfire / Ehohroma / Future Of Matter / George Adi / George Next / G-Ha / GusGus / Hior / Innellea / Ison / Jay Glass Dubs / Kemal / KiNK / Kittin / Lagasta / Mammal Hands / Mathame / Matthew Halsall / Maurizio Schmitz / Miles ØD / Mind Against / Mixmaster Morris / Newa / Peggy Gou / Peter Broderick / Pyramidos / Radio etc / RITU / Robert Hood / Sam Paganini / Senka / Solomun / Sunda Arc / Sven Väth / Symmetric / Tanchevski / Tendts / Teo Mavropoulos / Thomas Numan / Unickue

Εισιτήρια

Special Pass
Tier 1: 50€ – SOLD OUT
Tier 2: 70€ – SOLD OUT
Tier 3: 80€ – Εξαντλούνται

Παρέχει πρόσβαση σε όλες τις εκδηλώσεις του Reworks Agora στις 15 Σεπτεμβρίου και στο Reworks Festival στις 19, 20, 21 & 22 Σεπτεμβρίου.

3-DAY PASS: 60€
Παρέχει πρόσβαση στο Reworks Festival στις 19, 20 & 21 Σεπτεμβρίου

Single-Day Tickets

Reworks Day 1: 23€
Παρέχει πρόσβαση στο Reworks Festival την Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου – Λιμάνι Θεσ/κης

Reworks Day 2: 25€
Παρέχει πρόσβαση στο Reworks Festival την Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου – Mylos Complex

Reworks Day 3: 25€
Παρέχει πρόσβαση στο Reworks Festival το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου – Mylos Complex

Reworks Day 4: 25€ – SOLD OUT
Παρέχει πρόσβαση στο Reworks Festival την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου – The Met Hotel

Σημεία Προπώλησης
Online: reworks.gr/tickets
Πανελλαδικά: Καταστήματα Public

Θεσσαλονίκη
Underground Stores (Ναυαρίνου & Αγίας Σοφίας)
Stereodisc (Αριστοτέλους 4)
Δισκοπωλείο Λωτός (Σκρα 4)
Λυκίσκος (Συνταγμ. Δαβάκη 65)
Copyhouse (Κλεάνθους 9)

Δείτε όλα τα σημεία προπώλησης: reworks.gr/tickets

AUTHOR

Σταύρος Περιβολάρης

Ψάχνοντας συνεχώς για κάτι καινούριο - διαφορετικό βρίσκει τα πατήματα για μια πιο δραστήρια ζωή και όταν δεν απασχολείται με κάτι ταξιδεύει νοερά. Τον δυσκολεύουν οι πόζες, οι ώρες προετοιμασίας του φαγητού και η τεμπελιά.

Loading...
Aλλαγή τοποθεσίας για την πρώτη μέρα του Reworks Festival!
Ο «Βασιλιάς Ληρ» στο ΜΜΘ, από το πρόγραμμα μεταδόσεων του Εθνικού Θεάτρου της Μεγάλης Βρετανίας!