Τα ξύλινα γλυπτά του Paul Kaptein.
Πόσες φορές δεν προσπαθήσαμε να βγάλουμε πανοραμικές φωτογραφίες και κάποιος μας σκούντηξε ή κουνήσαμε το κινητό πολύ γρήγορα με αποτέλεσμα να έχουμε στα χέρια μας μια εικόνα με ένα αυτοκίνητο που έχει 6 ροδες ή τον φίλο μας σα να είναι από ζελέ και να τον τεντώνουμε απο τα πόδια και το κεφάλι. Ε λοιπόν, ο Paul Kaptein αποφάσισε σε αυτές ακριβώς τις στιγμές να δώσει υλική υπόσταση.
Μπορεί, όπως λέει και ο ίδιος, να έχει έχει εργαστεί τα περισσότερα χρόνια της καριέρας του πάνω στο digital art, η αγάπη του όμως για την φυσική υπόσταση των πραγμάτων παραμένει, μέχρι και σήμερα, αναλλοίωτη. Κάπου ανάμεσα στην επεξεργασία και τον μοντάζ βίντεο και έναν υπολογιστή που κολλούσε διαρκώς του κέντρισε το ενδιαφέρον το φαινόμενο glitch. Δηλαδή όταν παραμορφώνεται μια εικόνα και δημιουργείται μια προοπτική τόσο διαφορετική, τόσο απόκοσμη που μόνο ως λάθος μπορεί κανείς να την ερμηνεύσει.
Εκείνη ακριβώς τη στιγμή αποφάσισε πως αυτές οι αλλόκοτες μορφές που έπαιρναν οι φιγούρες, ήταν αυτές που είχε ανάγκη ο ίδιος να δημιουργήσει, για να δέσει αρμονικά την αναλογική με την ψηφιακή μορφή της τέχνης του σήμερα.
«Η έννοια του χρόνου είναι περισσότερο παράδοξη απ’όσο πίστευα. Ακόμα και αν κρατήσεις το κεφάλι σταθερό το σώμα θα συνεχίσει να προχωρά. Τουλάχιστον αυτό μας αποδεικνύει η τεχνολογία σήμερα. Μια τεχνολογία που εμείς οι άνθρωποι κατασκευάσαμε, άρα εμείς της δώσαμε και τους άξονες πάνω στους οποίους λειτουργεί. Αυτή την ιδέα προσπάθησα να εφαρμόσω μέσα από τα γλυπτά μου. Να ενσωματώσω στο φυσικό κόσμο πως τα πάντα πιάνουν χώρο στον χρόνο, ακόμα και αν αυτός παραμένει σταθερός.»