Οι πιο γλυκές ελληνικές διαφημιστικές καμπάνιες που δημιουργήθηκαν εν μέσω καραντίνας.
Ο εγκλεισμός και η μάχη με τον κορονοϊό μοιάζουν να μας έχουν υπερφορτίσει όλους συναισθηματικά. Συνήθως, η λέξη εμπάθεια δεν συνάδει με τον εμπορικό σκοπό μιας διαφημιστικής ενέργειας. Η παρούσα συνθήκης της καθημερινότητά μας, όμως, επιτρέπει, δικαιολογεί και επικτροτεί κατ’ εξαιρέση την ευαισθησία και τον συναισθηματισμό στην διαφήμιση. Παρακάτω, θα δεις μια σειρά από διαφημίσεις που παράχθηκαν μέχρι στιγμής εν μέσω της ελληνικής καραντίνας και μας άγγιξαν.
Η νέα ενημερωτική καμπάνια της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας «Μένουμε Σπίτι, Βγαίνουμε Νικητές» είναι ένας ύμνος στην δύναμη όσων δουλεύουν σκληρά για να συμβάλλουν και να διασφαλίσουν με τον τρόπο τους ότι η καθημερινότητα και η ζωή, μπορεί να νικήσει την πανδημία του κορονοϊού και να συνεχίσει.
Η Cosmote ονειρεύεται έναν κόσμο που μένει συνδεμένος, παντός καιρού και καταστάσεων. «Όταν όλοι κάνουν τα πάντα για μια νέα αρχή, εμείς θέλουμε να κάνουμε όσα περισσότερα μπορούμε. Για να γίνει ξανά ο κόσμος μας, καλύτερος για όλους.»
https://www.youtube.com/watch?v=nm2Ot-FPdAk
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος εύχεται ένα μεγάλο ευχαριστώ «στους ανθρώπους μας, στους δικούς μας ήρωες, που προσφέρουν τώρα περισσότερο από ποτέ.»
Κάθε μέρα, τα αεροσκάφη και τα πληρώματά μάς φέρνουν στη χώρα ό,τι έχουν ανάγκη οι γιατροί και οι νοσηλευτές μας ώστε να συνεχίσουν τη μάχη τους. Η εταιρία Aegean Airlines μας καλεί να μας βοηθήσουμε ώστε να τους πούμε όλοι μαζί ένα μικρό, ένα ελάχιστο ευχαριστώ. Στη σελίδα τους, www.el.aegeanair.com/, μπορείτε να τους δωρίζετε μίλια τα οποία η Aegean Airlines θα τριπλασιάσει. Στόχος τους είναι μαζί να προσφέρουμε στο προσωπικό των νοσοκομείων αναφοράς, από 2 εισιτήρια μετ’ επιστροφής, για να ταξιδέψουν, όταν όλο αυτό τελειώσει, σε όποιον ελληνικό προορισμό ονειρεύονται μαζί με τα αγαπημένα τους πρόσωπα.
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ My Market και η MullenLowe Athens δημιούργησαν ένα βίντεο για το Ελληνικό Πάσχα, μέσα από την οθόνη. Ακόμα και εν μέσω καραντίνας, οι Έλληνες βρήκαν τον δικό τους τρόπο για γιορτάσουν. “Our customs are what keep us connected, so we might be at home, but we never stay alone!”
Η ελληνική εταιρία γαλακτοκομικών Δέλτα μας λέει «Ας κάνουμε μια παύση, για καθετί που αξίζει! Τώρα περισσότερο από ποτέ, οι στιγμές κοντά στους αγαπημένους μας έχουν τη μεγαλύτερη αξία.»
https://www.facebook.com/ikeagreece/videos/299619431022001/
Το μήνυμα της IKEA, «Γεια! Είμαι το σπίτι σου. Και είμαι εδώ για σένα, πάντα.» Και συμπληρώνει, «Δε φιλιόμαστε, δεν αγκαλιαζόμαστε, δε βγαίνουμε μαζί, δεν παίζουμε πια μαζί. Κι όμως, τώρα, νοιαζόμαστε περισσότερο γι’ αυτούς που αγαπάμε. Ίσως τώρα, περισσότερο από ποτέ, ζούμε μαζί. Όσο η απόσταση μάς χωρίζει, η δύναμη κάποιων σχέσεων θα μας ενώνει.»
Για το τέλος, η ομορφιά της Ελλάδας, που εν μέσω καραντίνας ερήμωσε, αλλά οριζοντίωσε τους δείκτες μέτρησης της εξάπλωσης του ιού.