Ο Κωνσταντίνος Κακανιάς δημιουργεί την οπτική ταυτότητα του 62oυ ΦΚΘ!
Οι αφίσες του Φεστιβάλ είναι φέτος εκτός από στατικά πόστερ και κινούμενες και έτσι θα απολαύσουμε την κυρία Τεπενδρή να τα δίνει όλα, στις αίθουσες της διοργάνωσης, αλλά και στα κοινωνικά δίκτυα.
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, το οποίο θα πραγματοποιηθεί φέτος από τις 4 έως 14 Νοεμβρίου, επιστρέφει στον φυσικό του χώρο, στις κινηματογραφικές αίθουσες, οι οποίες θα λειτουργήσουν ως αμιγείς χώροι, ενώ παράλληλα ένα κομμάτι του θα διεξαχθεί και διαδικτυακά.
Ο Κωνσταντίνος Κακανιάς μιλά για τις αφίσες του Φεστιβάλ
«Είμαι ενθουσιασμένος που συμμετέχω με αυτόν τον τρόπο στο 62ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Πιστεύω ολόψυχα στη δύναμη του σινεμά, το οποίο ομορφαίνει τη ζωή μας εδώ και 120 χρόνια. Μου έχει λείψει τόσο πολύ ο κινηματογράφος, οι σκοτεινές αίθουσες με τις γιγάντιες φιγούρες, η κίνηση με το φως. Ειλικρινά, είναι τόσο συναρπαστικό…
Όσο για την “κυρία Τεπενδρή”, σε αυτή να δείτε πόσο έχει λείψει το σινεμά! Είναι ξετρελαμένη που επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη (μια πόλη που έχει μέσα στην καρδιά της, εξάλλου έχει και μια μακρινή θεία που κατάγεται από εκεί) για να δει ταινίες από κοντά, έπειτα από ενάμιση χρόνο αναγκαστικής αποχής. Σε ευχαριστούμε για όλα, Φεστιβάλ!».
Λίγα λόγια για τον Κωνσταντίνο Κακανιά
Ο Κωνσταντίνος Κακανιάς γεννήθηκε στην Ελλάδα, ενώ ζει και εργάζεται τόσο στο Λος Άντζελες όσο και στην Ελλάδα. Το πολυποίκιλο έργο του, σχέδια, πίνακες ζωγραφικής, γλυπτά, κεραμικά και animation ταινίες, έχει φιλοξενηθεί σε εκθεσιακούς χώρους σε ολόκληρο τον πλανήτη. Τα σχέδιά του έχουν δημοσιευτεί, μεταξύ πολλών άλλων, στην Καθημερινή, στους New York Times και στο Vogue, ενώ έργα του βρίσκονται στις μόνιμες συλλογές τόσο στο Μουσείο Μπενάκη όσο και στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. Παράλληλα, έχει φιλοτεχνήσει τις τοιχογραφίες στο Fanny’s, το εστιατόριο που στεγάζεται στο Μουσείο της Ακαδημίας Κινηματογράφου στο Λος Άντζελες.