Image
Top
Navigation
November 30, 2015

11 χρόνια ωδής στην street dance!

 

botb - apostolos (11)Kείμενο: Δήμητρα Σαμσάκη | Φωτογραφίες: Αρίστη Ζαφειράκογλου

Για 11η συνεχή χρονιά, ο δρόμος δίνει ραντεβού και οι μάχες πυροδοτούν μια φρενήρη διάθεση χορού και έκφρασης, εγκαταλείποντας τα σεμνότυφα ήθη και ασελγώντας σε πρωτόγονα πάθη. Το «Battle of the Best» ψυχορραγεί για ένα ακόμα special show και μια ωδή στην street κουλτούρα, που ζωντανεύει την ιστορία των δρόμων και ξυπνά βιώματα και ένστικτα έκρυθμης επιβίωσης. B-Boys, διαγωνιζόμενοι, κριτές και κοινό μάχονται με φώτα, κονσόλες και έντρομα σανίδια, που αφήνουν χώρο για παλμικές σφυγμομετρήσεις, προσφέροντας ένα μεγαλειώδες υπερθέαμα. Σε συνεργασία με το Τμήμα Νεολαίας του Δήμου Θεσσαλονίκης, το Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2015, στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκη, το «Battle of the Best» εισχωρεί σε μια αιμοδιψή διάσταση εξοργισμένων τέμπο, για χορογραφίες που θα πολώσουν το κοινό. Το φεστιβάλ στο τομέα των breakdance battles φιλοξενεί τους επίσημους παγκόσμιους προκριματικούς “Fluido Jam crew vs crew qualifier” και “World Bboy Classic 2-vs-2 qualifier”. Οι νικητές και των 2 διαγωνισμών θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα και τα Βαλκάνια στους τελικούς του 2016 και θα ταξιδέψουν στην Ιταλία και την Ολλανδία, ενώ παράλληλα θα πραγματοποιηθεί διαγωνισμός breakdance 1-vs-1, για νεαρά παιδιά μέχρι 13 ετών, με αποκορύφωση το 5-vs-5 All Style Battle, παρέχοντας στους νικητές χρηματικά έπαθλα και δωροεπιταγές, συνολικής αξίας 3000€. Πίσω από τα decks, θα συναντήσουμε τον επίσημο dj του «Battle Of The Year Balkans», Dj Kid Stretch και τον ανερχόμενο Dj Amazeme, ενώ τα μικρόφωνα αναλαμβάνουν οι παρουσιαστές τις βραδιάς, Tzony Terra από Warriorz, o George Perin από τους Nasa Funk και η Jo από το Bounce / HHI.

Μιλήσαμε με τον υπεύθυνο της διοργάνωσης, Τόλη Αριστείδου, και μας διαβεβαίωσε για την μάχη που επρόκειτο να παρακολουθήσουμε!

Τι είναι το «Battle of the Best»;

Είναι ένα φεστιβάλ της street κουλτούρας, το οποίο ξεκίνησε το 2005. Τα πρώτα 5 χρόνια συμπεριλάμβανε επίσης graffiti και συναυλίες. Είχαμε φέρει καλλιτέχνες από το εξωτερικό, είχαν παίξει τα Βόρεια Αστέρια, οι Βήτα Πεις, η Αρτέμης, ο Ευθύμης και άλλοι πολλοί καλλιτέχνες, φροντίζοντας πάντα να τα συνδυάζουμε όλα μαζί. Ξεκινούσε το φεστιβάλ με break dance battles και κάποια χορευτικά σόου, ενώ έξω γινόταν παράλληλα το graffiti, που ήταν συγκεκριμένα battle graffiti, με διάφορα θέματα και το φεστιβάλ τέλειωνε με τις συναυλίες. Στην πορεία, επειδή η βάση μας ήταν καθαρά χορευτική και επειδή ο κόσμος μεγάλωσε και έγινε πιο απαιτητικός, το φεστιβάλ με την σειρά του, έγινε “στοχευμένα” μόνο χορευτικό.

Από πού προήρθε η ιδέα για την καθιέρωση του φεστιβάλ;

Εγώ, από πιτσιρικάς ξεκίνησα, μέσα από τη φάση να ακούω και να παρακολουθώ τι γινόταν από το ΄97-΄98. Ασχολήθηκα πιο ενεργά μέσω του χιπ χοπ συγκροτήματος που είχαμε, το οποίο λεγόταν “WarriorZ”, ενώ ο αδερφός μου ήταν χορευτής break dance (για να τα λέμε και σωστά, τους λένε “bboys”). Σε όλα τα live που κάναμε, η ομάδα του αδερφού μου και διάφορες άλλες παρέες χόρευαν και τους υποστηρίζαμε, με αποτέλεσμα σαν πιο μεγάλοι σε ηλικία, να αρχίζουμε να αποκτούμε κάποια δεξιότητες διοργάνωσης, τις οποίες εκμεταλλευτήκαμε. Σιγά σιγά, από διάφορα πάρτι της πόλης και μικρά battles, ήρθαμε σε επαφή με διαγωνισμούς του εξωτερικού. Αυτό το πράγμα άρχισε βήμα – βήμα να μεγαλώνει και να φεύγουν ομάδες στο εξωτερικό, να πηγαίνουν καλά, να γνωρίζει την σκηνή της Ελλάδας η παγκόσμια σκηνή και να γίνεται μια πολύ ωραία ανταλλαγή απόψεων, ιδεών και γνωριμιών ανθρώπων, μέσα από το φεστιβάλ. Έτσι, δε μείναμε μόνο στη διοργάνωση αυτού του φεστιβάλ, αλλά αρχίσαμε να πραγματοποιούμε διάφορα καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Συνολικά, πλέον, ανέρχονται στα 10 projects, τα οποία γίνονται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Ποιοι κρύβονται πίσω από τη διοργάνωση του «Battle of the Best»;

Είμαι εγώ, σαν Απόστολος Αριστείδου, και βασικοί μου συνεργάτες είναι ο αδερφός μου, Περικλής Αριστείδου, ο dj Kid Stretch, ο οποίος στην ουσία είναι και ο DJ των battles, ο Γιάννης Κελίδης, η Γεωργία Τσιλικλή, ο Στέφανος Αναστασιάδης, ο Ντίνος Αλεξανδρόπουλος, ο Χρήστος Σείζης, ο Γιώργος Περίν, ο Χρήστος Ζάρας, ο Νίκος Κωνστάνταρος, η Ελένη Καραγκούνη, ο Αλέξης Φλωράκης, ο Γιάννης Πάζης, ο Γιάννης Ευσταθίου, η Βίκυ Τζελέπη και ακόμα 10 περίπου άτομα, τα οποία είναι φίλοι και συνεργάτες και τους οποίους τους ενεργοποιούμε τις μέρες του φεστιβάλ. Στο σύνολο, δηλαδή, είναι πάνω από 25 άτομα, τα οποία συντονίζονται και βοηθούν σε όλα τα φεστιβάλ, όλο το χρόνο. Θέλω να πω ένα ευχαριστώ (γιατί θα με βαρέσουν) και ότι χωρίς αυτούς θα ήμουν ένα τίποτα (να τους πείτε ότι δάκρυσα). Με “ξελασπώνουν” σε πολλές δύσκολες στιγμές και πάνω από όλα, πέρα από την πλάκα, θέλουμε να έχουμε αυτό το ομαδικό πνεύμα, γιατί όλα έτσι γίνονται.

Όταν ξεκινήσατε την όλη φάση και προετοιμάζατε το φεστιβάλ, τι είχατε στο μυαλό σας; Πώς σκοπεύατε ή επιθυμούσατε ίσως να καθιερωθείτε σε αυτόν το χώρο;

Επειδή ήμασταν μέσα από τη φάση και τότε υπήρχε μια έλλειψη διοργανώσεων, όταν κάποιος μας φώναζε να “ραπάρουμε” κάπου, καταλαβαίναμε ότι ήταν ένας άσχετος τύπος, ο οποίος κοιτούσε να κάνει μια “αρπαχτή”. Καταλάβαμε ότι δεν γινόταν άλλο να κάνουν άσχετα άτομα αυτό το πράγμα και ότι πρέπει να αρχίσουμε να το οργανώνουμε μόνοι μας και ότι γίνεται σαν δυναμική να το εισπράττουμε πίσω εμείς, ακόμα και το οικονομικό, και ας μπαίναμε μέσα. Για να μην λέμε μόνο ότι υπήρχε ένα χάος, αξίζει να αναφέρουμε έναν βασικό πρωτεργάτη, το Χρήστο Τερζίδη, ο οποίος είχε κάνει τα πρώτα hip hop festivals, το ΄97-΄98, που γίνονταν στην τότε “Υδρόγειο’, τώρα “Block 33″. Αλλά γενικά υπήρχε μια ανοργανωσιά, που προσπαθήσαμε να βάλουμε κι εμείς το χέρι μας, για να γίνουμε ουσιαστικοί και ανεξάρτητοι. Γι’ αυτό και υπάρχουμε μέχρι τώρα, γιατί αν βασιζόμασταν σε όλους αυτούς, εγώ το πιο πιθανό θα ήταν να κάνω κάτι άλλο και όχι να μιλάμε εδώ.

Βασιστήκατε σε κάποιο πρότυπο, ίσως και του εξωτερικού;

Επειδή είχαμε το ραπ background από το συγκρότημα, είχαμε τις επιρροές από το εξωτερικό, με αντίστοιχα χιπ χοπ συγκροτήματα από Αμερική και Γαλλία. Βλέπαμε κάποιες ταινίες τότε που ήταν το Beat Street, το Breakdance, Wild Style και όλα αυτά μας έδιναν αυτή την ατμόσφαιρα, για να δούμε, πάνω κάτω, πώς κινείται το όλο πράγμα. Ό,τι υιοθετήσαμε, ωστόσο, τα βγάλαμε με έναν δικό μας τρόπο, ελληνικό. Όχι ότι το χιπ χοπ είναι ελληνική κουλτούρα, αλλά αυτό που έκαναν και όλες οι μεγάλες χώρες ήταν ότι επηρεάστηκαν όλοι στην αρχή από την Αμερική που ξεκίνησε, αλλά το ανέπτυξε ο καθένας με βάση την παράδοση, τη γλώσσα του και τις δικές του συνήθειες.

Σε τί στοχεύει το φεστιβάλ και ποιος είναι ο σκοπός του;

Για 11η χρονιά, προσπαθούμε να δώσουμε βήμα σε όλη την νεολαία και ειδικά σε αυτούς που έχουν το μικρόβιο του “street dance”. Το “street dance” περιέχει μέσα του και το “break dance” (κανονικά “bboying”), το “popping”, το “locking” και πολλά ακόμα styles. Υπάρχει ένα μεγάλο κράμα street χορευτικών στοιχείων, στα οποία δίνουμε μια ημερομηνία για να διαγωνιστούν, να εκφραστούν και να το επισκεφτούν φίλοι και συγγενείς, δίνοντας κι εμείς, εκ μέρους μας, βραβεία και πλούσια δώρα, για να μεταφέρουν οι διαγωνιζόμενοι τις εμπειρίες τους και στο εξωτερικό. Βασικά, αυτός είναι και ο στόχος μας. Να κινητοποιούμε και να δίνουμε πρότυπα στους νέους, που αυτήν τη στιγμή είναι πολύ δύσκολο να τους ενεργοποιήσουμε και να τους δώσουμε όνειρα να πιστέψουν. Το θεωρούμε καθήκον μας και όχι δουλειά. Αν το βλέπαμε καθαρά οικονομικά, θα το είχαμε σταματήσει αρκετό καιρό πριν. Δεν είμαστε ρομαντικοί, απλά είμαστε πολύ πωρωμένοι με τη φάση και “μπριζωνόμαστε” κι εμείς από τους πιτσιρικάδες.

Σε ποιους απευθύνεται;

Σε όσους νιώθουν νέοι. Θα δεις από ηλικίες 7-12 χρονών, που ανήκουν και στην κατηγορία των kids battle που διοργανώνει το φεστιβάλ και είναι στην ουσία παιδάκια, τα οποία έρχονται με τους γονείς, κάτι που μας χαροποιεί ιδιαίτερα, μέχρι παππούδες 70 χρονών. Φυσικά, δε λείπουν οι κύριες ηλικίες των 18-40, που χορεύουν ή διαγωνίζονται. Το προφίλ του φεστιβάλ είναι οικογενειακό.

Τι κράτησε το φεστιβάλ 11 χρόνια και συνεχίζει να του δίνει και συνέχεια;

Νομίζω πως η καλή χημεία και η συνεργασία που έχω με όλους τους φίλους-συνεργάτες μου, ήταν αυτή που μπόρεσε να κρατήσει το φεστιβάλ. Χωρίς αυτούς, δε θα μπορούσε να υλοποιηθεί. Είναι μια ομαδική δουλειά, στην οποία συμμετέχουν ακόμα και οι διαγωνιζόμενοι. Ο καθένας έχει το δικό του ρόλο στη διοργάνωση και όλη αυτή η ενέργεια που εισπράττουμε πίσω μας, δίνει την κινητήρια δύναμη να συνεχίσουμε. Εγώ ήμουν απλά ένας άνθρωπος που ρίσκαρε και πήρε την πρωτοβουλία, λόγω του ότι προήρθα μέσα από τη φάση. Είδα ανταπόκριση στην αρχή από 20 άτομα και φτάσαμε να έχουμε σε φεστιβάλ της Αθήνας, 2000 κόσμο. Όλο αυτό ξεκίνησε από αυτήν τη μικρή παρέα, η οποία το κρατάει και η συνέχεια έγκεινται στο φιλικό-οικογενειακό κλίμα, που υπάρχει σε αυτήν.

Πρόκειται ουσιαστικά για μια ωδή, ένα αφιέρωμα στην street κουλτούρα;

Αυτός ο χαρακτηρισμός σίγουρα το περιγράφει πολύ καλά. Ναι, είναι μια ωδή στην street κουλτούρα και από εκεί και πέρα, είναι έκφραση ψυχής. Πολλοί λένε ότι όταν κάποιος χορεύει, εκφράζει τον εσωτερικό του εαυτό. Όταν έρθετε στις 5 Δεκεμβρίου θα παρακολουθήσετε τόσες πολλές και διαφορετικές εκφράσεις, πιθανόν να πείτε ότι μερικές από αυτές είναι σίγουρα για φρενοκομείο. Είναι καθαρά έκφραση ψυχής και χαιρόμαστε πολύ που είμαστε θεατές της.

Γιατί επιλέχθηκε η Θεσσαλονίκη ως πόλη φιλοξενίας και πραγματοποίησης του «Battle of the Best»;

Αρχικά, επειδή είμαστε από εδώ και αγαπάμε την πόλη μας, ασχέτως αν και μερικές φορές λειτούργει και αρνητικά. Χαιρόμαστε πολύ που υποστηρίζουν το φεστιβάλ χορευτές και φίλοι από Αθήνα και απ’ όλες τις επαρχιακές πόλεις και να πούμε ότι στο φεστιβάλ θα υποδεχθούμε και χορευτές από Καβάλα, Βέροια, Γιάννενα, Σέρρες, Λάρισα (που έχει πολύ δυνατή σκηνή) και Τρίκαλα, κάτι το οποίο μας κάνει ιδιαίτερα χαρούμενους, δηλαδή που όλος αυτός ο κόσμος κινητοποιείται για το φεστιβάλ. Διοργανώνοντας φεστιβάλ και στην Αθήνα, έχω τη δυνατότητα να συγκρίνω πολλά πράγματα. Αρχικά, τα έξοδα διοργάνωσης συγκριτικά με την Αθήνα είναι μικρότερα, αν και τα τελευταία χρόνια, λόγω κρίσης, και στην Αθήνα έχουν πέσει οι τιμές. Επίσης, η δομή της πόλης βοηθά, ώστε ο κόσμος να ενημερωθεί και να μετακινηθεί ευκολότερα. Μπορεί να λέγεται από διάφορους ότι όλα τα “κονέ” είναι στην Αθήνα, αλλά κι εδώ, αν ψαχτείς και είσαι τυπικός, υπάρχει κόσμος που θα σε βοηθήσει, θα πιστέψει στο όνειρό σου και την προσπάθειά σου. Σίγουρα, πρέπει να συνδυάσεις πράγματα, αλλά νομίζω ότι ένας λόγος που αναπτυχθήκαμε και κατεβήκαμε και Αθήνα και ταξιδέψαμε εξωτερικό, είναι γιατί βρήκαμε εδώ ανθρώπους, που μας βοήθησαν και μας πίστεψαν. Για παράδειγμα, o Δήμος Θεσσαλονίκης, με την κα Πασχαλίδου από το τμήμα νεολαίας, το Γερμανικό Ινστιτούτο και το Αμερικανικό Προξενείο, πίστεψαν σε όλη αυτήν τη νεανική ενέργεια που περιγράφουμε και όποιος ήρθε και το είδε, κατάλαβε πόσο original είναι αυτό που συμβαίνει. Χαιρόμαστε πολύ που η πόλη συνεχίζει να το στηρίζει και να το αγαπάει. Ελπίζουμε να γίνουμε κι εμείς ένα φεστιβάλ κινηματογράφου και να μετράμε τόσα χρόνια ύπαρξης, αν και έχουμε μπροστά μας ακόμα κάποιες δεκαετίες…

Υπάρχουν στην Ελλάδα ευκαιρίες και δυνατότητες, αντίστοιχα για την εξέλιξη του χιπ χοπ και την ανέλιξη ενός χορευτή του είδους;

Το χιπ χοπ είναι ολόκληρη κουλτούρα κι εμείς την προσεγγίζουμε από την πλευρά του χορού. Κάτι το ουσιώδες, στο οποίο μας στήριξαν και όλοι οι χορευτές είναι ότι ξεκινήσαμε με μικρά event, αλλά αργότερα όλα τα φεστιβάλ που κάναμε ήταν πόρτες για όλα τα μεγάλα φεστιβάλ και τους διαγωνισμούς στο εξωτερικό. Οι «Black Out», στο περσινό «Battle of the Best», που βγήκαν πρώτοι, ταξίδεψαν με όλα τα έξοδα καλυμμένα στην πόλη Chelles της Γαλλίας, για να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα, μαζί με άλλες 7 τοπ χώρες παγκοσμίως. Δίνουμε στα παιδιά τη δυνατότητα να ταξιδέψουν στο εξωτερικό, να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα, να γνωρίσουν χορευτές παγκόσμιας εμβέλειας, να πάρουν εμπειρίες και να γίνουν όσο καλύτεροι γίνεται. Στο παρελθόν, έχουν γίνει κάποιες πολύ καλές κατατάξεις σε διαγωνισμούς. Οι «Black Out», για παράδειγμα, στο «Battle of The Year» βγήκαν όγδοοι στον κόσμο και οι «Dead Prezz» από Αθήνα, βγήκαν έκτοι. Στο «Hip Hop International», που είναι “street dance” χορογραφίες, οι «MotherFunkerz», από τη Θέρμη, βγήκαν εικοστοί πρώτοι, ανάμεσα σε ογδόντα μία ομάδες, πήγαν στο Σαν Ντιέγκο της Αμερικής και κατάφεραν αυτό το κατόρθωμα. Στην ουσία, μία από τις ταυτότητες των φεστιβάλ μας, είναι ότι δίνουμε τη δυνατότητα στους νέους, αν πραγματικά το γουστάρουν, να εξελιχθούν και να το δουν μέχρι και επαγγελματικά. Υπάρχει η βάση για να εξελιχθεί κάποιος χορευτής και μπορώ να πω, ότι κάποιοι από αυτούς συντηρούνται και μόνο από αυτό στην Ελλάδα. Υπάρχουν τρόποι για να το εξελίξεις. Μπορείς να βρεις έμπειρους χορευτές για να σε βάλουν σε κάποια εισαγωγικά moves, ενώ υπάρχουν και σχολές χορού, που μπορείτε να βρείτε πανελλαδικώς. Πολλά από αυτά τα παιδιά, πρέπει να πω, ότι διδάσκουν σε σχολές χορού, οι οποίες προετοιμάζουν τους χορευτές, τους καθοδηγούν, τους κατεβάζουν σε αγώνες και διαγωνισμούς, που είμαστε από πίσω εμείς και έχουν την δυνατότητα να βγουν και εξωτερικό. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν πολλές διακλαδώσεις και επιλογές, όπως για παράδειγμα χοροθέατρα και τεράστια shows, στα οποία μπορείς να έχεις κάποια εξέλιξη. Ασχέτως που είμαστε μικροί γεωγραφικά, αν έχεις θέληση και μέσω όλης αυτής της αλυσίδας που υπάρχει, μπορείς να συγκριθείς με χορευτές παγκοσμίου level. Και για να μην μιλάμε αφαιρετικά και επειδή χαιρόμαστε που πλέον μπορούμε να αναφέρουμε παραδείγματα, η Κάλη Ταρασίδου, από τον Εύοσμο – Θεσσαλονίκης, όταν παρουσίασε κάποια special solo shows σε διαγωνισμούς μας στο παρελθόν, επιλέχθηκε από τον B- boy Vartan των «Flying Steps», από τη Γερμανία. Αυτήν τη στιγμή, η Κάλη ταξιδεύει παγκοσμίως με το χοροθέατρο «Flying Illusion» και χαιρόμαστε ιδιαίτερα που έχουμε ένα ζωντανό παράδειγμα, που στέκεται σαν κίνητρο για τους υπόλοιπους χορευτές.

Το Μέγαρο Μουσικής, ως χώρος, έρχεται σε αντιπαράθεση με το φεστιβάλ, που είναι αφιερωμένο ουσιαστικά σε μια κουλτούρα του δρόμου. Πώς προέκυψε αυτή η επιλογή;

Μας αρέσουν οι αντιπαραθέσεις και θέλουμε να προκαλούμε. Χρησιμοποιούμε την μικρή αίθουσα του Μεγάρου, την «Αιμίλιος Ριάδης», τα τελευταία τρία χρόνια. Παλαιότερα, ήμασταν και στο Βασιλικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, τελείως “κυριλέ”, όπως ήμασταν αντίστοιχα και σε άλλους συναυλιακούς χώρους, όπως «Eightball Club», «Μύλος Principal» και άλλα. Γενικά, τα έχουμε χρησιμοποιήσει όλα στη Θεσσαλονίκη. Το Μέγαρο, σαν εγκατάσταση, προέκυψε λόγω του ότι το φεστιβάλ φιλοξενεί όλες τις ηλικίες θεατών, οπότε μιλάμε για άνεση και πρακτικότητα. Πέρα από αυτό, ο φωτισμός και γενικά η μορφή του θεάτρου, βοηθάει πολύ για τα χορευτικά battles, καθώς το αποτέλεσμα φαίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό και οργανωμένο. Μας τιμά σαν διοργάνωση, που μπορούμε να πηγαίνουμε το φεστιβάλ σε τέτοιους χώρους, καθώς προσπαθούμε να διευρύνουμε το φάσμα των θεατών. Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος σχετικός με την κουλτούρα για να παρακολουθήσει το θέαμα που προσφέρουμε. Αν το σταμπάρεις σε κάποια αφίσα και θέλεις να έρθεις να το δεις, θα περάσεις ωραία, για όση ώρα κάτσεις και αντέξεις τη δυνατή μουσική.

Μας ενδιαφέρει να δημιουργείται η πεποίθηση του ότι παρακολουθείται κάτι ωραίο και οργανωμένο, που μπορεί να προταθεί ως ένα ωραίο θέαμα. Το ότι μπορέσαμε από τους μικρούς χώρους να πάμε μέχρι το μέγαρο, αλλά και να ξαναγυρίσουμε πίσω, μπορεί να αναδείξει το επίπεδο των διοργανώσεών μας. Πάντα πηγαινοερχόμαστε, δεν συνεργαζόμαστε αποκλειστικά με έναν χώρο. Κάνουμε επίσης parties, με μικρά battles (cyphers) και στο «Eightball», που αν ρωτήσεις τους χορευτές, θα σου απαντήσουν ότι τα προτιμούν και νιώθουν περισσότερο την ενέργεια του κόσμου γύρω τους. Ας πούμε ότι το μέγαρο μπορεί να απευθυνθεί σε περισσότερο κόσμο και θεατές.

Ποια styles θα φιλοξενηθούν στο «Battle of the Best» και από ποιες χώρες θα παρευρεθούν φιλοξενούμενοι;

Η γενική περιγραφή είναι «street dance», που αναφέρεται σε όλα τα χορευτικά στυλ του δρόμου. Εκτός από τις διάφορες πόλεις της Ελλάδας που περιμένουμε να μας επισκεφθούν, αναμένουμε την έλευση των γειτόνων μας από Ιταλία, από Κύπρο, καθώς επίσης και από Βουλγαρία και Ρουμανία. Τα Βαλκάνια είναι πάντα υποστηρικτές, γιατί ακόμα και για τις βαλκανικές χώρες θεωρούμαστε τα μεγαλύτερα φεστιβάλ, που δίνουν αυτές τις ευκαιρίες.

Τί να περιμένουμε ως hightligts της βραδιάς;

Σίγουρα, θα πάθουν όλοι σοκ με τα battles των πιτσιρικάδων. Άμα δεις τους τελικούς των kids battles, νομίζεις ότι παίζουν για τη ζωή τους εκεί μέσα. Οι γονείς από κάτω τρελαίνονται και φυσικά, δεν εκλείπει η “μάνα manager”. Οι break dance διαγωνισμοί, επίσης, όσο πλησιάζουν οι τελικοί, ανεβάζουν την αδρεναλίνη. Θα παρακολουθήσουμε ακόμα αψιμαχίες, σε χορευτικό επίπεδο, οι οποίες προκαλούν το κοινό να επιλέξει side και δημιουργεί ατμόσφαιρα, γεμάτη ένταση και αδρεναλίνη . Στο αποκορύφωμα είναι φυσικά τα special shows των κριτών, τα οποία περιμένει να δει ο κόσμος κι επίσης, το “street dance theatre”, στο οποίο περιλαμβάνονται 6 από τις καλύτερες ομάδες των διαγωνισμών μας, οι οποίες παρουσιάζουν δικά τους shows, χωρίς κανόνες και περιορισμούς. Το τελευταίο είναι το “All style battle”, που είναι στην ουσία ένα battle, όπου συνδυάζεις όλα τα χορευτικά “street styles”.

Τι εύχεσαι για τα επόμενα Battle και τι προσδοκείς για τα μεθεπόμενα;

Εύχομαι να είμαστε εξίσου ενεργητικοί, να έχουμε την ίδια πώρωση και να συνεχίσουμε να το κάνουμε για τα επόμενα χρόνια, μέχρι να φτάσουμε το φεστιβάλ κινηματογράφου. Εύχομαι να πατήσουμε τα 70 και να είμαστε στην τσίτα. Επίσης, θα ήμουν ευγνώμων αν συνεχίσουμε να είμαστε η ίδια ομάδα διοργάνωσης. Τους φίλους που έχουμε τώρα μαζί μας, να συνεχίσουμε να τους βλέπουμε και με τα παιδιά τους και να εξελισσόμαστε όλοι μαζί, στις διάφορες χρονολογικές φάσεις, είτε 30, είτε 40, είτε 50!

Events before and after main fest:

Για τους πιο απαιτητικούς, θα πραγματοποιηθούν σεμινάρια από τους κριτές που έρχονται από το εξωτερικό.

Side Events:
All Style Battles 2 vs 2 / Warm -up party
Ημερομηνία: 04/12/2015
Venue: Eightball Club
Διεύθυνση: Πίνδου 1, Λαδάδικα, Θεσσαλονίκη
Έναρξη: 20:30
Είσοδος: 6€ (με drink)
Κριτές: Waydi Wayde (France), Kleju (Poland), Renegade (UK)

Wayde Waydi (Criminalz Crew – France) HipHop / Freestyle Workshops
Ημερομηνία: 05/12/2015
Venue: Academy Of Dance
Διεύθυνση: Valaoritou 7, Thessaloniki
Έναρξη workshop: 12:30 – 14:00 , 14:30 – 16:00 .
Εγγραφές και τιμή: 2311208796, 6947441941

After Party με τον DJ Renegade (UK)
Ημερομηνία:05/12/2015
Venue: Art House Gallery Bar
Διεύθυνση: Βέροιας 3, Θεσσαλονίκη
Έναρξη: 23:00
Ελεύθερη Είσοδος!

100% HipHop workshop με τον Renegade (Soul Mavericks – UK)
Ημερομηνία: 06/12/2015
Venue: Pro Dancers Studio
Διεύθυνση: Καθολικών 2, Θεσσαλονίκη
Έναρξη workshop: 15:00 – 16:30.
Εγγραφές και τιμή: 2310518297 – 6980994484

 

#beaterGR | Η φωτογραφία σου εδώ!

Τα καλυτερα νεα καθε εβδομαδα στο mail σου!